0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Аналіз позиціонування товару промислового підприємства » (работа на русском языке) (ID:196472)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 25
Рік виконання: 2013
Вартість: 50 торг
Купити цю роботу
Зміст
ВВЕДЕНИЕ ГЛАВА 1. СУЩНОСТЬ, ЦЕЛИ И КРИТЕРИИ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ 1.1 СУЩНОСТЬ, ЦЕЛИ И ОСНОВНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОГО ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ 1.2 КРИТЕРИИ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ 1.3 МЕТОДИКА ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ ГЛАВА 2. ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРА НА ПРИМЕРЕ ЗАПОРОЖСКИЙ ХЛЕБЗАВОД № 5 2.1 СЕГМЕНТИРОВАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ 2.2 ВЫБОР КРИТЕРИЕВ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ 2.3 ВЫБОР СТРАТЕГИИ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ ЗАКЛЮЧЕНИЕ СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову