0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія підприємства (ID:201191)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 55
Рік виконання: 2017
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємства 1.1. Суть і зміст поняття маркетингова стратегія 1.2. Сутність та особливості класифікації маркетингової стратегії Розділ 2. Ринкове оточення підприємства як основа для формування маркетингової стратегії 2.1. Макроекономічні параметри ринку 2.2. Мікроекономічні параметри ринку Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову