0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поняття життєвий цикл товару (ID:201407)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ...........................................................................................................3 1.1 Поняття «життєвий цикл товару»……………………………………………………..........3 1.2 Швидкий розвиток інтерактивного маркетингу ...................................................................3 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА...........................................................................................................15 2. Загальна характеристика підприємства ............................................................................15 2.1 Структура підприємства...................................................................................................15 2.2 Вид діяльності, галузева приналежність підприємства .................................................16 2.3 Рівень конкурентоспроможності підприємства ..............................................................16 2.4 Сильні сторони підприємства ...........................................................................................17 2.5 Слабкі сторони підприємства ...........................................................................................18 3. Характеристика ринку на якому діє підприємство...........................................................18 3.1 Тип конкуренції на даному ринку ....................................................................................18 3.2 Динаміка основних ринкових показників .......................................................................19 3.3 Структура виробників та визначення лідерів на даному ринку ....................................21 3.4 Основні конкуренти підприємства ...................................................................................27 4. Визначення потенційних споживачів ................................................................................28 4.1 Основні сегменти на яких діє підприємство ...................................................................28 4.2 Потреби споживачів...........................................................................................................32 5. Розробка комплексу маркетингу ........................................................................................33 5.1 Цінова політика ..................................................................................................................33 5.2 Товар і товарна політика ...................................................................................................36 5.3 Збутова політика ................................................................................................................39 5.4 Маркетингова комунікаційна політика............................................................................44 Висновки. ..................................................................................................................................48 Список використаної літератури ............................................................................................49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову