Зміст
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ...........................................................................................................3
1.1 Поняття «життєвий цикл товару»……………………………………………………..........3
1.2 Швидкий розвиток інтерактивного маркетингу ...................................................................3
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА...........................................................................................................15
2. Загальна характеристика підприємства ............................................................................15
2.1 Структура підприємства...................................................................................................15
2.2 Вид діяльності, галузева приналежність підприємства .................................................16
2.3 Рівень конкурентоспроможності підприємства ..............................................................16
2.4 Сильні сторони підприємства ...........................................................................................17
2.5 Слабкі сторони підприємства ...........................................................................................18
3. Характеристика ринку на якому діє підприємство...........................................................18 3.1 Тип конкуренції на даному ринку ....................................................................................18
3.2 Динаміка основних ринкових показників .......................................................................19
3.3 Структура виробників та визначення лідерів на даному ринку ....................................21
3.4 Основні конкуренти підприємства ...................................................................................27
4. Визначення потенційних споживачів ................................................................................28
4.1 Основні сегменти на яких діє підприємство ...................................................................28
4.2 Потреби споживачів...........................................................................................................32
5. Розробка комплексу маркетингу ........................................................................................33
5.1 Цінова політика ..................................................................................................................33
5.2 Товар і товарна політика ...................................................................................................36
5.3 Збутова політика ................................................................................................................39 5.4 Маркетингова комунікаційна політика............................................................................44
Висновки. ..................................................................................................................................48 Список використаної літератури ............................................................................................49