0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація підприємницької діяльності на приватному підприємстві кав’ярня «lMarts» (ID:203154)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 62
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ… Розділ 1. Характеристика суб’єкта підприємницької діяльності та особливостей галузі його діяльності. 1.1.Комерційна ідея, з якою суб’єкт підприємницької діяльності збирається на ринок… 1.2. Поточна ситуація, особливості та тенденції розвитку галузі діяльності досліджуваного суб’єкта підприємницької діяльності, загальні економічні фактори і умови. 1.3.Характеристика суб’єкта підприємницької діяльності та організаційний план діяльності…… Розділ 2 Дослідження ринку та прогноз обсягів збуту… 2.1.Цільовий ринок підприємства… 2.2.Аналіз місцезнаходження бізнесу (підприємства)…… 2.3 Обґрунтування вибору стратегії реалізації комерційної ідеї та прогноз обсягів збуту… Розділ 3. Бізнес-план комерційної ідеї… Висновки(резюме)… Список використаної літератури Додатки P.S також є візитки та буклети до нашої кав'ярні ( звертайтеся). А також є презентація до курсової .
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Створення власної справи — це завжди величезний ризик і подолання опору, що неминуче виникає при народженні нового. Створюючи власну справу, потрібно знати, що це не тільки можливість (за сприятливих умов) користуватися благами, які забезпечують це починання, а й відповідальність за її функціонування, розвиток і виживання. Відкрити власну справу, організувати своє підприємство дуже складно. Кожне таке рішення приймається, виходячи з конкретної ситуації і тому воно унікальне, але все ж в усіх подібних рішеннях є дещо спільне — вони передбачають відмову від способу життя, що склався, на користь створення власної справи – підприємницької діяльності. Відправною точкою підприємництва є ідея. Це може бути ідея нового продукту, який вироблятиме підприємство, що створюється; послуги, які воно надаватиме населенню; механізм організації та управління виробництвом тощо. Така ідея може бути як власною (оригінальною, народженою) і в цьому випадку підприємство створюється для її реалізації, так і запозиченою. В практиці бізнесу ідея виступає початковою точкою підприємницької діяльності. Метою написання курсової роботи є розкриття організаційних аспектів початкових етапів підприємницької діяльності та розроблення бізнес-плану реалізації комерційної ідеї. Відповідно до мети дослідження ставляться такі завдання: 1) розробити комерційну ідею; 2) проаналізувати загальний економічний стан галузі; 3) охарактеризувати вибрану організаційну-правову форму господарювання; 4) дослідити місце розташування, окупність, прибутковість ідеї; 5) визначити ризики та перспективність реалізації проекту. Об’єктом дослідження в курсовій роботі є процес планування підприємницької діяльності. Предметом дослідження є бізнес-план комерційно ідеї. Методи дослідження застосовані загальнонаукові (синтез, аналіз). Поставлені мета і завдання зумовили структуру курсової роботи, що містить у собі вступ, три розділи, висновки (резюме) і перелік використаної літератури з додатками.