0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика компанії "Apple" та основні напрямки її вдосконалення (ID:205268)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 66
Рік виконання: 2013
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ………………………………………………………………….. 4 Розділ 1. Теоретична частина. Теоретичні підходи до організації та управління системою маркетингової діяльності на підприємстві. 1.1. Концепції управління маркетингом…………………………… 8 1.2. Процес управління маркетингом …………………......... 10 1.3. Товарна та асортиментна політика компанії……………….. 21 Розділ 2. Аналітична частина. Аналіз діяльності компанії «Apple» на ринку України. 2.1. Загальна характеристика компанії «Apple» та визначення її позицій на українському ринку………………………………... 26 2.2. Аналіз маркетингової діяльності компанії «Apple»………………... 32 2.3. SWOT-аналіз діяльності компанії та визначення конкурентних позицій…………………………………………. 40 2.4. Основні напрямки вдосконалення маркетингової діяльності компанії Apple……………………………………………………. 50 Розділ 3. Прикладна частина з питань екології та безпеки діяльності. 3.1. Екологічні наслідки науково-технічного прогресу. Дослідження впливу діяльності підприємств компанії «Apple» на екологію планети.…………... 54 Висновки……………………………………………………………………. 61 Список літератури…………………………………………………............ 64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз маркетингової діяльності компанії «Apple» За час свого існування Apple випускала і в даний час випускає різні комп'ютери (настільні, переносні, компактні), телевізійні приставки, дисплеї, телефони, плеєри iPod, комп'ютерні миші, клавіатури, принтери, сканери, Wi-Fi базові станції, програмне забезпечення та ін., а також надає послуги для користувачів через всесвітню комп'ютерну мережу Інтернет (таблиця 2). Оцінку українського ринку техніки Apple в розбивці за групами і в штуках робити складно. Є компанії, які більше продають комп'ютерну техніку, а є компанії, які в основному спеціалізуються на iPod-ах. Тому, застосовувати, наприклад, статистику однієї компанії до оцінки всього українського ринку Apple складно. Тим не менш, можна сказати, що обсяг усього ринку техніки Apple в Україну, становить приблизно 22 - 24 млн. доларів на рік, відсотків 50 з яких складають ноутбуки Apple, відсотків 20 - комп'ютери iMac, від 15 до 20 відсотків - iPod-и і неофіційні iPhon-и . Apple має серію інноваційних товарів метою яких є запропонувати сучасну та усесторонню практику для користувачів. Капіталізація за станом на 13 серпня 2009 року становила $ 159,37 млрд. Ринкова вартість компанії перевищила позначку в $ 100 млрд. у травні 2010 р. Тоді ж Apple вперше була включена в рейтинг S & P 100 - Ста компаній США, що володіють найбільшим капіталом. На превеликий жаль сталася трагедія 5 жовтня 2011 року помер засновник компанії Apple Стів Джобс, якому було 57 років. Його смерть призвела до того,що акції Apple впали на 0,9% до 374,881 долара за акцію. Виручка компанії Apple за IV квартал 2008 фінансового року, що закінчився 27 вересня, склала $ 7,9 млрд. Чистий прибуток склав $ 1,14 млрд або $ 1,26 розраховуючи на акцію. Нещодавно Apple представила революційний iPad, що визначає майбутнє ринку цифрових пристроїв та мобільного контенту.А також оголосила фінансові показники за другий квартал 2011 фінансового року, що завершився 27 березня 2011. Дохід компанії склав 13,50 млрд. доларів, а чистий квартальний прибуток - 3,07 млрд. доларів, або 3,33 долара на одну розводнену акцію. Дохід компанії за той же квартал попереднього року склав 9080 млн. доларів, а чистий квартальний прибуток - 1,62 млрд. доларів, або 1,79 долара на одну розводнену акцію. Валовий прибуток склав 41,7 відсотка, що перевищує прибуток за той же квартал минулого року (39,9 відсотка). Міжнародні продажі склали 58 % від квартального доходу. За квартал компанія Apple продала 2,94 млн комп'ютерів Macintosh - на 33% більше, ніж у відповідному кварталі минулого року. Компанія продала 8750000 iPhone - на 131% більше, ніж у відповідному кварталі минулого року. Квартальні продажу iPod склали 10890000 пристроїв, що на 1 відсоток менше, ніж у відповідному кварталі минулого року. Компанія Apple організувала пряму трансляцію обговорення фінансових показників другого кварталу 2011 року 21 квітня (14:00 за стандартним тихоокеанським часом 20 квітня 2011). Цей прес-реліз включав, але не обмежував прогнозами щодо доходу компанії і прибутку на акцію. Дані заяви мають на увазі ризики і неточності, реальні результати можуть бути іншими. Компанія Apple здебільшого орієнтується на молодь та людей середнього віку. 1) У відсотковому співвідношенні клієнтів компанії Apple можна поділити так: з усіх опитаних чоловіків, телефонами Apple користуються 52,4%, з жінок – 39,7%. 2) Місце проживання наших клієнтів це переважно міста, де є відповідне покриття мережею. 3) Рівень доходів наших споживачів – це середній і високий. Працівники, які фігурують у юридичній, медичній та банківській справах надають перевагу більш вишуканим моделям телефонів, оскільки бажають мати гарантовану якість та надійність у продукції якою користуються.