0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РЕКЛАМА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ (ID:209142)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 114
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 *** ВСТУП……………………………………………………………………...........3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУТНОСТІ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ 1.1. Сутність процесу формування бренду……………………………………6 1.2. Сутність реклами в системі формування бренду………………………...19 1.3. Види рекламних інструментів в системі формування бренду………….34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ АГЕНТСТВА «PR-SERVICE» 2.1. Характеристика конкурентного середовища агентства «PR-Service».....48 2.2. Характеристика діяльності та конкурентного середовища клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»……………………………………………56 2.3. Аналіз рекламної діяльності в системі формування бренду клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»……………………………………………64 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТА АГЕНТСТВА «PR-SERVICE» ТОВ «МТІ» 3.1. Репутаційний аудит клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»……….70 3.2. Обгрунтування вибору засобів для рекламної кампанії клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»………………………………………………………..79 3.3. Розробка рекламної кампанії клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»……………………………………………………………………………..89 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...100 ДОДАТКИ………………………………………………………………………107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На даний час в Україні спостерігається ускладнення ринкової ситуації, пов’язане зі стрімким зростанням конкуренції серед вітчизняних виробників товарів, а також активним введенням на ринок країни зарубіжних компаній, для яких умови жорсткої конкуренції є звичними. Для українських підприємств, що діють на ринку, найбільшу практичну значимість на даному етапі можуть представляти реклама та зв’язки з громадськістю, які допомагають створити позитивний імідж та сформувати бренд компанії. Ні для кого не секрет, що створення позитивного іміджу допомагає покупцю сприймати діяльність організації, або товар, який виробляє фірма, як щось відмінне від інших аналогічних продуктів. А сам бренд, як результат рекламної кампанії, дозволяє компаніям не лише позиціонувати себе на ринку, а й забезпечує отримання економічних вигод у вигляді збільшення продажів і отримання додаткового прибутку. Довгий час вітчизняні компанії не піклувалися про формування власного бренду, ставлячи на перше місце збут продукції і вважаючи, що бізнес існує тільки для того, щоб приносити прибуток. Але зростання конкуренції на ринку товарів і послуг змусило керівництво фірм і компаній замислюватися про те, як їх сприймає потенційна цільова аудиторія. Великі організації перебувають на видноті громадськості і в центрі уваги засобів масової інформації, тому вони постійно працюють з суспільною думкою, використовуючи як власні підрозділи реклами та ПР, так і залучаючи зовнішні агентства. Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає у тому, що сформовані бренди стають необхідною умовою стійкого положення компанії на ринку та фактором її конкурентоспроможності. А саме правильне використання методології та способів реклами і зв’язків з громадськістю дозволяє багатьом підприємствам зміцнити свої ринкові позиції, підвищити конкурентний статус і затвердити позитивний імідж в середовищі партнерів по бізнесу, шляхом формування власного бренду. Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика рекламного процесу в системі формування бренду клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ» та розроблення рекомендацій щодо його удосконалення. Реалізація цієї мети зумовила постановку та вирішення таких взаємопов’язаних завдань: 1) визначити сутність процесу формування бренду; 2) розкрити роль реклами в системі формування бренду; 3) описати види рекламних інструментів в системі формування бренду; 4) охарактеризувати конкурентне середовище агентства «PRService»; 5) проаналізувати рекламну діяльність в системі формування бренду клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»; 6) обґрунтувати вибір засобів рекламної кампанії для клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ»; 7) розробити план розміщення реклами для клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ». Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є рекламний процес у системі формування бренду клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ». Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні та практичні аспекти рекламного процесу у системі формування бренду клієнта агентства «PR-Service» ТОВ «МТІ». Методи дослідження: • аналіз та синтез – у вивченні окремих сторін об’єкта та предмета дослідження і подальшого поєднання їх для вивчення більш глибокої сутності основ рекламної комунікації у системі формування бренду; • конкретизація – в дослідженні предмета та об’єкта у всій їх різнобічності, зокрема, вивчення всіх засобів, елементів, ключових факторів, функцій і т.д.; • узагальнення – здійснені в процесі детального дослідження предмета та об’єкта, і на основі яких запропоновано власні шляхи вдосконалення рекламної діяльності підприємства; • спостереження – здійснені в процесі проходження виробничої практики у агентстві «PR-Service»; • аналіз документів та продуктів діяльності підприємства – в дослідженні діяльності агентства «PR-Service» на ринку та його конкурентного середовища. Джерельною базою випускної кваліфікаційної роботи стала навчальна література та електронні ресурси, праці вітчизняних та зарубіжних вчених за обраною проблематикою. Зокрема, питанням вивчення сутності реклами в системі формування бренду присвячено праці таких українських та зарубіжних вчених і спеціалістів, як Ромат Є.В., Почепцов Г.Г., Білоус В.С., Блек С., Росистер Дж.Р., Шишкіна М.А., Королько В.Г., Персі Л., Джефкінс Ф., Чуміков А.Н., Кривоносов А.Д., Примак Т.О. та інші. У їхніх працях проаналізовано сутність брендингу, охарактеризовані роль та значення реклами в системі формування бренду, розроблені методичні підходи до планування та здійснення рекламних заходів. Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається зі змісту, вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Відповідно вступ має 3 сторінки, основна частина 91 сторінок, загальні висновки 3 сторінки. Загальна кількість сторінок – 114 .