0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНИМИ КАМПАНІЯМИ КЛІЄНТІВ ПІДПРИЄМСТВА (ID:209463)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 116
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 *** ВСТУП........................................................................................................................1 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства..............................................................................................................7 1.1. Сутність, цілі та завдання рекламної кампанії підприємства........................7 1.2. Особливості системи управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства............................................................................................................16 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності рекламної діяльності.............25 РОЗДІЛ 2. Дослідження системи управління рекламними кампаніями клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» ............................................................................ 35 2.1. Функціональний аналіз системи управління рекламними кампаніями ТОВ «СПН Комм’юні-кейшнз»......................................................................................35 2.2. Аналіз рекламних кампаній клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» .......39 2.3. Оцінка ефективності рекламних кампаній клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» .................................................................................................61 РОЗДІЛ 3. Напрями вдосконалення управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» ......................................67 3.1. Вдосконалення системи управління рекламними кампаніями клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз».......................................................................................67 3.2. Вдосконалення організації роботи ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» на всіх етапах проведення рекламних кампаній.............................................................. 76 3.3. Розробка рекламних кампаній для клієнітв ТОВ «СПН Комм’юні-кейшнз»....................................................................................................................90 ВИСНОВКИ............................................................................................................99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................103 ДОДАТКИ.............................................................................................................107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову