Зразок роботи
ВСТУП
На одній зустріч с клієнтами Володимир Скляр, головний редактор журналу «Мережі та бізнес», яки видає ТОВ «Агентство Інтермедіа», і про який піде мова в цій дипломній работі, сказав: «Бажаете краще за інших висловити думку про свою компанію – викиньте з тексту все те, що можна сказати про іншу компанію, та залиште лише про себе». Як стоврити свій неповторний конкурентноспроможній імідж? Чому саме зараз компанії звертають на це увагу. Останню чверть 20-го сторіччя – час, коли компанії, корпорації та просто невеликі фірми відкрили для себе силу репутації або як її прийнято називати імідж. Зараз імідж можна визначити як одну з основних причин перемоги або поразки у бізнесі та суспільному житті. У чому ж причина того, що саме іміджу відводять головну роль на формування стійкості компанії в умовах ринку та конкуренції?
Поглянемо на людей навкруги нас. Кожен з них має свій власний імідж. Чи зі смаком одягнена людина? Чи грамотно вона говорить? Які думки приходять вам в голову при спілкуванні з нею? Чи можна, на вашу думку, їй довіряти? Чи варто на неї покладатися? В нашій голові складається образ людини, з якою ми спілкуємось. Він заснований на тому, що ми бачимо, що чуємо, а також на власному досвіді підтримки знайомства з людиною. Так само як і людина, будь-який товар чи компанія мають свій власний імідж незалежно від того, подобається він їм чи ні.
Необхідно пам’ятати, що створення вірного іміджу допомагає покупцю сприймати наш товар чи компанію як те, що відрізняється від аналогів, як щось індивідуальне та краще.
Перший кроком до формування іміджу є закладання його фундаменту: визначенні цінностей, цілей, принципів та філософії. З чого повинен складатися фундамент успішного бізнесу? Це принципи ведення бізнесу, положення про цілі створення компанії, корпоративна філософія, довгострокові цілі компанії та її стандарти.
Наступним кроком є формування зовнішнього та внутрішнього іміджу. Внутрішній імідж – це атмосфера всередині компанії, позитивне та негативне ставлення співробітників до керівництва та політики компанії, яка виражається пере усім у ступені відданості співробітників до своєї компанії. Внутрішній імідж формується завдяки фінансовому плануванню, кадровій політиці компанії, орієнтації та тренінгів співробітників, програми заохочення співробітників.
Зовнішній імідж враховує перший фактор , а також суспільну думку про компанію, яка формується за допомогою рекламної кампанії, якості продукції, зв’язками із засобами масової інформації та громадської роботи.
Імідж завжди спрямований на досягнення таких задач:
досягнення високого рівня компетенції та ефективної роботи з покупцями;
підтримка позиції успішної та надійної компанії, яка примушує покупця повірити у вас;
встановлення емоційного зв’язку з покупцями та суспільством.
Зовнішній імідж формується під впливом якості продукту, реклами, суспільної діяльності, зв’язками із ЗМІ, ставленням персоналу до роботи та його зовнішній вигляд тощо. Формування зовнішнього іміджу – це, переважно, дія ретельно розробленого комплексу маркетингових комунікацій.
Кожен із засобів маркетингових комунікацій має свої сильні та слабкі сторони. Використання цих засобів (по часу та послідовності використання, по розподілу бюджету між ними) забезпечує підсилення переваг кожного з них та приховуючи недоліки. В залежності від того, як компанія використовує фінансові, інформаційні, людські ресурси, поступово створюється організаційний стиль. Фінансування різних проектів, проведення соціально-орієнтовних програм, розвиток тієї чи іншої області, що пов’язані з діяльністю компанії, всё це способи створення сприятливого іміджу. Після формування визначених маркетингових рішень, взаємодії з громадськістю, наступним етапом стає рішення про використання можливих каналів донесення інформації до визначеної цільової групи. Тобто в дію вступає корпоративна ідентичність, коли імідж компанії безпосередньо асоціюється з товарами чи послугами, що вона пропонує. Саме корпоративна ідентичність відображає місію, структуру та можливості компанії. Даний етап є досить складним і не обмежується короткотривалою системою заходів.
В результаті неперервної роботи над корпоративною ідентичністю засобами інтегрованих маркетингових комунікації виникає корпоративний імідж.
На основі вищесказаного можна зробити висновок, що створення та управління корпоративним іміджем – це складна робота, яка потребує систематизованих і фундаментальних знань в області маркетингу, реклами, PR та менеджменту дипломованих спеціалістів.
Корпоративний імідж повинен бути у кожної організації незалежно від її становища на ринку та її значущості в якомусь сегменті.
В дипломній роботі «Формування корпоративного іміджу компанії» досліджувались підходи та принципи формування іміджу, фактори, що впливають на його формування, розглядались цільові групи споживачів, для яких формується імідж компанії. Актуальність теми полягає в тому, що останнім часом все більше компаній звертають увагу на нецінові методи ведення конкурентної боротьбі, серед яких особливий інтерес викликає використання можливостей компанії у вигляді позитивного іміджу та перетворення компанії чи товару на бренд, надання їм додаткової споживчої цінності.
Предметом є формування корпоративного іміджу компанії.
Об’єкт – компанія «Агентство Інтермедіа», та журнал «Мережі та бізнес», який є головним продуктом видавництва.
В роботі було використано інформаційні технології – стандартне програмне забезпечення Microsoft Office Excel.