0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка конкурентної стратегії підприємства будівельної галузі (ID:212658)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Завдання на дипломну роботу……….……….……….……….……..……. 2 Реферат……….……….……….……….………….……….……….………..4 Перелік умовних позначень, скорочень і термінів……………………….. 5 Вступ………..………..……….……….……….……….……….………...… 7 Розділ 1 Теоретичні основи розробки конкурентної стратегії підприємства…...……………………………………………… 10 1.1 Поняття стратегії підприємства та її види ………………...... 10 1.2 Види конкурентної стратегії та етапи її розробки …….…… 20 1.3 Методологічний інструментарій стратегічного маркетингового плану розвитку підприємства……………... 29 Розділ 2 Особливості розробки конкурентної стратегії в будівельній галузі …………………………………………………………... 38 2.1 Аналіз будівельної галузі та рівня конкуренції …………….. 38 2.2 Аналіз конкурентоздатності ТОВ «Мастеровой» на основі портфельного підходу ………………………………………. 49 2.3 Оцінка конкурентної позиції ТОВ «Мастеровой»............... 66 Розділ 3 Формування конкурентної стратегії ТОВ «Мастеровой»… 71 3.1 Обґрунтування конкурентної стратегії ТОВ «Мастеровой».. 71 3.2Вибір стратегічного напрямку розвитку на основі існуючої конкурентної позиції …………………………………………75 3.3 Планування розвитку ТОВ «Мастеровой» як основа розробки конкурентної стратегії …………………………… 82 Висновки …………….……….……….……….……….…….….………….. 87 Список використаних джерел ……….……….……….…………………… 90
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дипломна робота «Розробка комплексу маркетингу ТОВ «Континент»: 117 с., 9 табл., 28 рис., 52 джерела. Об’єкт дослідження – процес розробки комплексу маркетингу підприємства. Предмет дослідження – комплекс маркетингу підприємства та заходи його удосконалення. Мета роботи – діагностика існуючого комплексу маркетингу ТОВ «Континент», виявлення недоліків і розробка конкретних пропозиції по вдосконаленню комплексу маркетингу підприємства. Методологічною базою дослідження є методи стратегічного аналізу (карта стратегічних груп, аналіз конкуренції за моделлю «п’яти сил конкуренції Портера М.»), розрахунково-аналітичний метод, контент-аналіз. Результати та їх новизна. Вперше проведено комплексний структурний аналіз ринку світлопрозорих конструкцій м. Маріуполя на основі якого запропоновано заходи щодо покращення комплексу маркетингу ТОВ «Континент». Основні положення роботи. В роботі розглянута та проаналізована еволюція поняття «комплекс маркетингу», розглянуті особливості комплексу маркетингу підприємства в будівельній галузі, досліджені стратегічні інструменти спрямовані на створення та вдосконалення комплексу маркетингу. Значимість роботи та висновки. В результаті проведених досліджень були запропоновані заходи щодо покращення відносин з клієнтами, цінового іміджу підприємства, системи розподілу. Ключові слова: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ТОВАР, ПОСЛУГА, КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СТРАТЕГІЧНА ГРУПА, КОНКУРЕНТИ, РОЗПОДІЛ, ВІДНОСИНИ З КЛІЄНТАМИ, ЦІНОВИЙ ІМІДЖ, ВЕРТИКАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ