Маркетинг на підприємстві (ID:213975)
Зміст
Зміст:
ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ІНВЕСТИЦІЙНИМ ПРОЕКТОМ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………. …..4
1.1 Визначення і необхідність інвестицій…………………………………….…4
1.2 Комерційний аналіз (маркетинговий) аналіз………………………………..8
1.3 Розробка концепції маркетингу……………………………………………..13
1.4 Роль маркетингу в управлінні інвестиційними процесами………………..14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГАЛУЗІ І КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ПРИКЛАДІ МАГАЗИНУ «АЛЛО»……………………………………………18
2.1 Основні економічні характеристики галузі…………………..……………18
2.2 Ключові фактори успіху………………………………………………...…..19
2.3 Аналіз товарного асортименту магазину «Алло»……………………...….21
2.4 Макро- та мікросередовище магазину Алло . SWOT-аналіз………….....24
2.5 Аналіз конкурентоспроможності магазину «Алло»………………………32
Висновки …………………………………………………………………….......34
Список використаних джерел та літератури ………………………………….35
Зразок роботи
2.3Аналіз товарного асортименту магазину «Алло»
Перед тим, як розглянути загальний асортимент товарів, що надходять до продажу в роздрібну мережу ТОВ «АЛЛО», потрібно зазначити категоризацію магазинів, на основі якої цей асортимент формується. Кожне торгівельне підприємство, в залежності від спеціалізації, структури, ключових цілей та інших факторів, встановлює свої правила та принципи формування асортименту. Аналогічно і принципи формування, способи доставки товару та методи його реалізації теж будуть різними. Тому, усі торгівельні об'єкти були розділені на категорії, в залежності від обсягу їх товарообороту. На сьогоднішній день проводяться зміни в плануванні та категоризації магазинів, тому тимчасово використовується спрощена система класифікації, яка поділяє усі магазини на 4 категорії:
_______________________________________________________________
2.5 Аналіз конкурентоспроможності магазину «Алло»
Найбільшими учасниками ринку роздрібного продажу мобільних телефонів в Україні є компанії "Алло", "Цитрус", "Мобілочка" . Аналіз конкурентоспроможності проводять в три етапи: 1 етап - формування пакету ключових чинників комерційного успіху по яких послідовно має бути зіставлена діяльність конкурентів; 2 етап - кількісна оцінка діяльності конкурентів по кожному чиннику окремо; 3 етап - розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності для фірми і її конкурентів.
Таблиця 2.5.1 Порівняльний аналіз конкурентоспособності магазину «Алло» .............
Висновки
Таким чином, можна зробити висновок, що для подальшого розвитку та успішної діяльності ТОВ "Алло" необхідно вирішувати виявлені проблеми, що формують слабкі сторони організації, шляхом активізації сильних сторін і потенційних можливостей.
Керівництву магазинів "Алло" доцільно впровадити систему відповідної підготовки і навчання працюючого персоналу. В рамках програми підготовки продавців-консультантів має бути передбачено навчання в корпоративному центрі фірми і оплачуване стажування. Це дозволить не тільки підтримувати респектабельний імідж компанії ТОВ "Алло", а й забезпечувати приплив кваліфікованих співробітників, прекрасно орієнтуються у своїй професійній діяльності.
Інші роботи з даної категорії: