0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтерактивний маркетинг Характеристика підприємства «Sony Corporation» (ID:221329)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 66
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………... 3 Розділ I. Інтерактивний маркетинг………………………………………….. 4 1.1. Сутність інтерактивного маркетингу………………………………… 4 1.2 Типи інтерактивного маркетингу …………………………………… 7 1.3. Напрями інтерактивного маркетингу ……………………………….. 13 1.4 Приклади інтерактивного маркетингу………………………………. 15 Розділ II. Характеристика підприємства «Sony Corporation»…………….. 21 2.1. Загальна характеристика підприємства…………………………....... 21 2.1.1 Історія підприємства………………………………………………….. 21 2.1.2 Діяльність підприємства ……………………………………………... 28 2.1.3 SWOT-аналіз підприємства…………………………………………... 32 2.2. Характеристика ринку на якому діє підприємство…………………. 35 2.3. Визначення потенційних споживачів…………………....................... 44 2.4. Розробка комплексу маркетингу…………………………………….. 48 2.4.1 Маркетингова діяльність компанії….……………………………….. 48 2.4.2 Товар і товарна політика…………………………………………….. 52 2.4.3 Цінова політика ………………………………………………………. 61 2.4.4 Збутова політика …………………...………………………………… 63 Висновки……………………………………………………………………… 66 Список використаних джерел…………………………………………….. 67
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову