0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕСТИ інтернет (цифровий) маркетинг (ID:222182)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 7
Рік виконання: 2018
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
відповіді на тести розділ 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Чи можуть сторінки, створені для просування бізнесу, бути віднесені до категорії «спам»: ні; так; це неможливо у соціальних мережах. Яким може бути продукт вірусного маркетингу: провокаційна стаття; всі відповіді вірні. відеоролик; гра; Коли виник маркетинг в соціальних мережах: у 2015 р. у 1990 р; у 2010 р; у 1997 р; у 2000 р; Вірусний маркетинг потребує фінансових витрат на: на високому рівні. на низькому рівні; на середньому рівні; Контент – це: контактна інформація; контекст. важлива інформація на сайті; зміст, вміст, інформація; Якісний контент впливає на просування сайту: позитивно; негативно; не впливає. Якщо власник сайту не вміє створювати унікальний контент, але хоче гарні індексації, він може: вкрасти контент; скопіювати контент; нічого не робити. купити контент; Копірайтинг – це професійна діяльність зі створення: текстів, які копіюються з інших сайтів. реклами; рекламних та презентаційних текстів; текстів; Чи впливає ведення на своєму сайті колонки новин з їх репостом у соціальні мережі на успішність PR-кампанії? так; ці речі не пов’язані між собою. ні; Яка соціальна мережа використовується для маркетингу: Одноклассники; Facebook; всі відповіді вірні. Vkontakte; Instagram; Twitter; Linkedin; Контент може бути: незмінним; таким, що поповнюється; незмінним та таким, в якому розміщена реклама. незмінним та таким, що поповнюється; Як впливає на відвідуваність сайту низький рівень юзабіліті? не впливає. збільшує; зменшує; Які два основних компонента сайту: форма і зміст; форма і реклама; зміст і юзабіліті. зміст і реклама; SMM – це: маркетинг у соціальному медіа; менеджмент у соціальному медіа; маркетинг в соціальних мережах. соціальний менеджмент і маркетинг; Чи впливає розміщення експертних статей на сторонніх сайтах зовсім іншої тематики на успішність PR-кампанії? так; ці речі не пов’язані між собою. ні; Чи означає низька юзабіліті, що на сайі неякісний контент? заходити на сайт з низьким юзабіліті небезпечно. ні, не означає; так, означає; PR у Інтернеті сприяє: популярності. підвищенню впізнаваності бренду та забезпеченню ефект присутності компанії в інформаційному просторі; забезпеченню ефект присутності компанії в інформаційному просторі; підвищенню впізнаваності бренду; Які інструменти використовуються для просування в соціальних мережах: всі відповіді вірні. платна реклама; рекламні компанії, характерні для обраної соціальної мережі; публікація цікавих матеріалів; Високий рівень юзабіліті характеризується: зручністю його користування, коли користувач в перший раз клікає на рекламу; зручністю його користування, коли користувач в перший раз попадає на сайт; зручністю його користування, коли користувач в перший раз робить покупку; зручністю його користування, коли користувач в перший раз розміщує посилання на цей сайт. Унікальний контент допомагає при: просуванні у соціальних мережах; всі відповіді вірні. SEO-просуванні; просування за допомогою медійної реклами; Юзабіліті – це: властивість продукту надавати корисну інформацію; якість товару щодо його практичного застосування; властивість продукту бути придатним до використання. якість твору; Стратегія комплексного інтернет-маркетингу дозволяє повноцінно та продуктивно використати всі можливості: інтернет-маркетингу; всі відповіді вірні. маркетингу; інтернету; Професійне застосування інтернет-маркетингу приводить до: постійних результатів; високих результатів; стабільності. низьких результатів; Чи має бути рекламний текст SEO-оптимізованим? ні; так; такої вимоги до тексту немає. Як покращувати юзабіліті? за допомогою тестування; за допомогою ведення аналітики; за допомогою тестування, ведення обліку та аналітики. за допомогою ведення обліку; Поширення вірусного маркетингу здійснюється за рахунок: проміжкових отримувачів реклами; кінцевих отримувачів реклами; рекламних агенств. перших отримувачів реклами; Перевагами соціальних мереж є: низька ціна за просування; широкі можливості для спілкування; використання звичного інтерфейсу соціальних мереж; додаткова реєстрація користувачів. Які існують основні переваги вірусного маркетингу: швидкість розповсюдження інформації; надійність; швидкість розповсюдження інформації, ефективність реклами та надійність. ефективність реклами; швидкість розповсюдження інформації та ефективність реклами; Метою маркетингу в соціальних мережах є: збір статистичних та аналітичних даних; всі відповіді вірні. збільшення прибутків і створення позитивного образу компанії; збільшення прибутків; створення позитивного образу компанії; Чи потрібна загальна маркетингова стратегія при реалізації інтернет-маркетингу? так; не є обов’язковим, але бажаним. ні; Недоліками вірусного маркетингу є: висока ціна; низька якість подання інформації. швидкість розповсюдження інформації; непередбачуваність Копірайтер – це: професія; посада; звання; титул.