0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

маркетинг (ID:222205)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 11
Рік виконання: 2014
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Стратегічне планування маркетингової діяльності на прикладі українських компаній Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стратегічне планування маркетингової діяльності на прикладі українських компаній Значення маркетингу з кожним днем зростає, оскільки відносини між суб'єктами на ринку постійно ускладнюються, стають більш мобільними і суперечливими. Усім фірмам необхідно думати про майбутнє і розробляти довгострокові стратегії маркетингової діяльності, які б дозволили оперативно реагувати на умови ринку, які постійно змінюються. Кожна компанія повинна знайти свій стиль роботи, який найкращим способом враховує специфіку умов, можливостей, цілей і ресурсів. Це дозволяє зробити стратегічне планування маркетингової діяльності. ................ Перехід до стратегічного планування маркетингової діяльності, яке враховує умови і вимоги ринкової системи господарювання, слід вважати однією з гарантій досягнення підприємницького успіху. Це наглядно демонструють деякі українські підприємства, які застосовують дану концепцію на практиці. Компанія Nemiroff – вітчизняна горілчана компанія, яка входить до складу Nemiroff Холдинг. П................................. ПАТ "Київський вітамінний завод" –одне з найбільших фармацевтичних підприємств України. У 2013 році підприємство зайняло 7 - е місце в ............... ПАТ "Геркулес" – один із лідерів в Україні з виробництва морозива та напівфабрикатів.