0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні PR - технології в системі соціального управління (ID:224220)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Сутність, мета та завдання системи PR 1.1. Історія становлення і розвитку PR 1.2. Завдання і функції PR 1.3. Основні види і методи реалізації PR Розділ 2. PR як феномен сучасного суспільства 2.1. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу 2.2. PR-технології – ефективний інструмент сучасного управління 2.3. PR у закладах соціального захисту населення Розділ 3. Сучасні проблеми PR 3.1. Проблеми PR у бізнесі 3.2. Перспективи розвитку PR в Україні Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Public Relations – це мистецтво і наука аналізу тенденцій, передбачення наслідків і виконання запланованих програм які служать як інтересам самої компанії, так і інтересам суспільства в цілому [1]. У сучасному житті зв'язки з громадськістю (або PR) з багатьох причин є важливою складовою діяльності компанії. У багатьох великих компаніях департаменти по зв'язках з громадськістю мають таке ж значення, як і відділи маркетингу. А низка компаній для досягнення своїх цілей у спілкуванні з цільовими аудиторіями, вдаються тільки до PR-інструментів. Слід звернути увагу, що багато компаній та іноземні представництва, що працюють в нафтогазовому та банківському секторі не маючи відділів реклами і маркетингу, в той же час містять відділи зв'язків з громадськістю. Існує думка, що реклама і маркетинг є складовими PR [2].