0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова програма підприємства ТОВ „Будівельні технології” (ID:22715)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2009
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ В ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Суть та пріоритети маркетингової діяльності вітчизняних підприємств 1.2. Передумови розробки маркетингових програм підприємств 1.3. Види маркетингових програм РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ” 2.1. Аналіз ринку будівництва та програмного забезпечення для будівельників 2.2. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності підприємства 2.3. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища ТОВ „Будівельні технології” РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ ТОВ „БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ” 3.1. Розробка маркетингової програми та стратегії розвитку ТОВ „Будівельні технології” 3.2. Планування маркетингових досліджень з метою виведення на ринок програмного забезпечення 3.3. Розробка комунікаційної програми маркетингу ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову