0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегії ціноутворення в умовах нестабільної ринкової кон’юнктури на прикладі ЗАТ «Будівельно-монтажне управління №2» (ID:22717)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 80
Рік виконання: 2009
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОЇ РИНКОВОЇ КОН'ЮНКТУРИ 1.1. Сутність та види стратегій ціноутворення 1.2. Фактори і методи ціноутворення 1.3. Організація ціноутворення на підприємстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЦІНОУТВОРЕННЯ В АТЗТ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №2» (АТЗТ БМУ-2) 2.1. Аналіз господарської діяльності Акціонерного товариства закритого типу «Будівельно-монтажне управління №2» (АТЗТ БМУ-2) 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів на підприємстві 2.3. Аналіз стратегії та тактики ціноутворення на підприємстві РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Обгрунтування цінової стратегії АТЗТ БМУ-2 3.2. Економічне обгрунтування цінових рішень ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову