0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз ефективності рекламної діяльності ДПП "IAS-Бориспіль" (ID:22718)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 95
Рік виконання: 2009
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 1.1. Сутність та значення планування рекламної кампанії 1.2. Методичні засади оцінки ефективності рекламної діяльності 1.3. Організаційні аспекти планування рекламних кампаній РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДПП "IAS-БОРИСПІЛЬ" 2.1. Маркетингова характеристика підприємства 2.2. Аналіз витрат на проведення рекламних кампаній 2.3. Загальний аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЇ НА ДПП "IAS - БОРИСПІЛЬ" 3.1. Оптимізація бюджету на рекламу, як захід підвищення її ефективності 3.2. Шляхи удосконалення рекламних заходів підприємства 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову