0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка комунікаційних заходів підтримки збуту продукції на підприємстві (ID:229826)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2018
Вартість: 115
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розробка комунікаційних заходів підтримки збуту продукції на підприємстві Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розробка комунікаційних заходів підтримки збуту продукції на підприємстві В умовах посилення конкуренції, а особливо її нецінових чинників, виробникам доводиться вирішувати багатоаспектні завдання. Недостатньо забезпечити високу якість товару, встановити привабливу ціну і зробити його доступним для цільового ринку. Важливо супроводжувати продаж оригінальними, інформативними і привабливими зверненнями, які переконували б покупців в тому, що ці товари повністю відповідають їхнім потребам. Тому особливу увагу успішні виробники приділяють саме маркетинговій складовій своєї роботи, яка враховує її різні аспекти – галузеві, виробничі, фінансові, організаційні та ін. Маркетингова політика комунікацій – це комплекс заходів, які використовує фірма для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари (послуги). Маркетингова комунікація – двобічний процес: з одного боку, передбачається вплив маркетингових технологій на цільові й інші аудиторії, а з іншого – одержання зустрічної інформації про реакцію цих аудиторій на результати впливу, що здійснюється фірмою. Обидві ці складові однаково важливі, їхній взаємозв’язок дає підставу говорити про маркетингову комунікацію як про систему. Жодне підприємство не може охопити всі ринки збуту своєю продукцією та задовольнити потреби усіх верств споживачів. Навпаки, концентруючи зусилля на окремій цільовій аудиторії, підприємство досягає максимального успіху [2, с. 149].