0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вірусні технології як інструмент маркетингової комунікації (ID:230646)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 22
Рік виконання: 2015
Вартість: 65
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІРУСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ 1.1. Місце вірусних технологій серед інструментів маркетингових комунікацій1.2. Поняття, суть та значення вірусного маркетингу 1.3. Методи вірусного маркетингу та особливості їх застосування в Інтернет-просторі СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.3. Методи вірусного маркетингу та особливості їх застосування в Інтернет-просторі Перш ніж розглядати методи вірусного маркетингу доцільно відмітити, що даний інструмент непрямого впливу є різновидом сарафанного радіо (маркетинг WOM, «сарафанне радіо», маркетинг поголосу, маркетинг пліток). WOW маркетинг передбачає такий спосіб реклами, при якому відбувається передача інформації від однієї особи до іншої в усній чи письмовій формах. Отже, такий інструмент маркетингової комунікації може використовуватись як у реальному житті шляхом поширення інформації в усній формі, так і в інтернет-просторі (рис. 1.2.) Рис. 1.2. Методи вірусного маркетингу Хоча WOW-маркетинг доволі часто використовується і на сьогоднішній день, усна форма передачі інформації є недостатньо ефективною, адже вона не може бути комплексно проаналізована та її обхват не достатньо масштабний. Тому, на сучасному етапі активного використання Інтернет-мережі саме вірусний маркетинг є більш ефективним. Розглянемо зазначені методи вірусного маркетингу більш детально. Перший метод – реклама у відео іграх, тобто розміщення на ігрових веб-ресурсах мережі Інтернет (реклама продукту, бренда або організації у додатках та відеоіграх). Вперше термін "advergames" був використаний Ентоні Джаллауракісом у січні 2000 р. [9]. Задяки цьому методу вірусного маркетингу споживачі можуть взаємодіяти з брендами шляхом перегляду реклами під час відеогри протягом декількох хвилин, що підвищує рівень поінформованості про бренд та спрямовує інтерес споживачів до маркетингових повідомлень.
Інші роботи з даної категорії: