0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинговий план підприємства (ID:23108)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2011
Вартість: 125
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Загальні відомості про ТОВ "Словянка" Розділ 2. Аналіз поточної ситуації Розділ 3. Маркетингова стратегія Розділ 4. Розробка маркетингових програм Розділ 5. Розробка маркетингових бюджетів, прогнозування ефективності Розділ 6. Розробка механізму контролю за виконанням маркетингового плану Висновки Список використаних джерел Додатки Висновки На основі проведеного дослідження зроблені наступні висновки. Дослідження рівня здійснення маркетингової діяльності в ТОВ „Слов’янка” показало, що на підприємстві використовуються окремі комплекси (групи взаємозалежних методів і засобів) маркетингової діяльності (розробка й виробництво продукції виходячи з вивчення попиту й кон'юнктури ринку, аналіз цін конкурентів, організація збуту, реклама і стимулювання збуту й ін.), проте маркетингова діяльність має ряд недоліків: асортиментна політика є не інноваційною, має консервативний характер; цінова політика передбачає використання затратного методу ціноутворення з однаковим рівнем націнки на всі види продукції, не використовується політика „гнучких” цін, що не стимулює збут; не враховуються зовнішні і внутрішні фактори ціноутворення; маркетингові збутові функції не виконуються належним чином внаслідок відсутності ефективної взаємодії з відділом збуту; комунікаційна політика підприємства носить обмежений характер і характеризується відсутністю попереднього дослідження ситуації, розробки вдалої рекламної кампанії, контролю і оцінки ефективності вкладення коштів. На підставі експертного опитування виконаний повний аналіз внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища підприємства. За допомогою методу SWOT-аналізу виявлені основні можливості і загрози, сильні і слабкі сторони ТОВ „Слов’янка”. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Слов’янка” показав, що в процесі діяльності на ринку підприємство прагне досягти поставлених цілей використовуючи при цьому елементи оборонної стратегії. Небезпека при застосуванні цієї стра¬тегії в тому, що якщо вчасно не помітити нових досягнень на галузевому ринку і дій конкурента, то можливий крах і залишення позиції на ринку. Розроблена маркетингова програма ТОВ „Слов’янка” передбачає впровадження наступних маркетингових заходів:  впровадження фасування кондитерської продукції у привабливі упаковки з фірмовими логотипами;  збільшення середньореалізаційної ціни на 5%;  укладення прямих контактів з мережею найбільших супермаркетів;  активізація засобів стимулювання збуту та комунікаційної політики. Оцінка економічної ефективності показала, що провадження намічених маркетингових заходів матиме високий позитивний ефект. Чистий дохід за прогнозованими даними зросте на 5623,4 тис.грн., або на 50%. Відповідно зросте валовий прибуток від реалізації продукції – на 3333,6 тис.грн. Також, підвищиться рентабельність господарської діяльності з 3,4% до 27,8%. Зросте якісний рівень використання ресурсів, в результаті зростання обсягу продажу можна очікувати відносну економію сукупних ресурсів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову