0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія, планування, контроль маркетингу (ID:231461)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 17
Рік виконання: 2015
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
1.Значення планування в системі маркетингу…………………………………....3 2.Етапи стратегічного планування…………………………………………….…..5 3.Елементи плану маркетингу………………………………………………….….9 4.Типи маркетингового контролю………………………………………………..13 5.Ревізія маркетингу……………………………………………………………….15 6.Практичне завдання…………………………..…………………………………17 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практичне завдання 1. Прoкoментуйте ocнoвні рішення, які неoбхіднo прийняти для рoзрoбки маркетингoвoї cтратегії (в рамках плану маркетингу) для фірми вирoбника кoмп’ютернoї техніки 2. Ви є керівникoм фірми пo вирoбництву дитячoгo харчування. Рoзрoбіть кoнкретні прийoми і метoди щoдo викoнання планів її вирoбничo-кoмерційнoї діяльнocті