0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №5, Маркетинг, №4124 (ID:23287)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Поняття та характеристика концепції маркетингу 2. Склад та характеристика споживачів (клієнтів) 3. Класифікація та характеристика факторів, які здійснюють вплив на покупця 4. Характеристика методу сегментування ринку на принципі концентрованого маркетингу 5. Характеристика та структура товарного асортименту 6. Характеристика типів життєвого циклу товару та методів його подовження 7. Характеристика етапів методики розрахунку початкової ціни товару 8. Методика встановлення ціни на основі від чуваної цінності товару 9. Методика розробки комплексного бюджету стимулювання 10. Класифікація товарів товаророзподілу та їх рівнів 11. Поняття маркетингу місць 12. Стратегічне планування маркетингу та його етапи Завдання № 1 Визначення типу маркетингу. Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Попит споживачів уже сформувався, а товари чи послуга, що його задовольняють, відсутні. Завдання № 2 Визначення основних конкурентів товару (газета «Бізнес») Завдання № 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання № 4 Визначення сегментування ринку Завдання № 5 Класифікація товарів широкого вжитку. Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; отрута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка. Завдання № 6 Розробка життєвого циклу товару. Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 2 200 800 3000 2000 200 2000 10000 8000 Завдання № 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" (сходинкове диференціювання цін). Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц,грн. Кількість "сходинок", n Праска 100 000 50 – 100 200 3 Завдання № 8 Розробка рекламної продукції Завдання № 9 Розробка структури каналу товаророзподілу. Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 0. Завдання № 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми. Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн. 9000 3500 4000 5000 20 3000 Завдання № 11 Визначення ринкових можливостей фірми. Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову