0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг у видавничій галузі України (ID:232895)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 74
Рік виконання: 2022
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ МАРКЕТИНГУ У ВИДАВНИЧІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ. 1.1. Поняття і суть маркетингу видавничої справи 1.2. Історія розвитку маркетингу у видавничій галузі 1.3. Методологічні засади дослідження маркетингу у видавничій галузі РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ У ВИДАВНИЧІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ 2.1. Сучасний стан видавничої галузі України 2.2. Аналіз маркетингового середовища видавництв 2.3. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04