0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №4, Маркетинг, №4127 (ID:23290)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2010
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1.1 Поняття маркетингу, його сутність, історія виникнення та розвитку 1.2 Поняття та характеристика концепції удосконалення виробництва 1.4 Поняття та характеристика концепції інтенсифікації комерційних зусиль 2.1 Характеристика маркетингового середовища та схема моделі системи маркетингу 2.2 Характеристика мікро середовища фірми та схема основних сил, які до нього входять 2.4 Склад та характеристика маркетингових посередників 3.1 Поняття маркетингового дослідження та характеристика його схеми 3.2 Характеристика методів маркетингових досліджень 3.4 Характеристика та зміст матриці потреб 4.1 Характеристика складових усього ринку та їх відсоткова частка а загальній ємності ринку 4.2 Характеристика понять "сегмент" ринку та "ніша" ринку 4.4 Характеристика методу сегментування ринку на принципі товарно-диференційованого маркетингу 5.1 Формула товару та його загальна класифікація 5.2 Класифікація та характеристика товарів широко вжитку 5.4 Характеристика поняття про три рівні то¬варів 12 6.1 Поняття товару – новинки та його особливих властивостей 6.2 Схема та характеристика етапів створення нового товару 6.4 Характеристика життєвого циклу товару та його графічна інтерпретація 7.1 Процес ціноутворення, його цілі та класична структура ціни 7.2 Фактори, які визначають цінову політику 7.4 Особливості політики ціноутворення для різних типів ринків 8.1 Методика встановлення ціни на новий товар 8.2 Характеристика видів цін 8.4 Методика вибору ціни на основі рівня поточних цін та торгів 9.1 Характеристика та схема системи маркетингових комунікацій 9.2 Характеристика моделі розробки процесу комунікації 9.4 Класифікація та характеристика складових комплексу стимулювання збуту 10.1 Поняття каналу товаророзподілу, його цілі та функції 10.2 Характеристика структури каналу товаророзподілу та його учасників 10.4 Класифікація каналів роздрібних торгівців 11.1 Сутність, завдання та особливості маркетингу послуг 11.2 Класифікація, природа та основні характеристики послуг 11.4 Поняття маркетингу окремих осіб 12.1 Схема та зміст процесу управління маркетингом 12.2 Оцінка маркетингових можливостей фірми 12.4 Планування маркетингу. Характеристика складових плану Завдання № 1 Визначення типу маркетингу. Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Попит споживачів уже сформувався, а товари чи послуга, що його задовольняють, відсутні. Завдання № 2 Визначення основних конкурентів товару (пиво «Оболонь») Завдання № 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання № 4 Визначення сегментування ринку Завдання № 5 Класифікація товарів широкого вжитку. Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; от¬рута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка. Завдання № 6 Розробка життєвого циклу товару. Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 2 100 5000 20000 10000 2000 10000 100000 50000 Завдання № 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" (сходинкове диференціювання цін). Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц,грн. Кількість "сходинок", n Чайник 200 000 60 – 200 200 4 Завдання № 8 Розробка рекламної продукції. Завдання № 9 Розробка структури каналу товаророзподілу. Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5. Завдання № 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми. Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн. 7500 2500 3000 2000 15 7000 Завдання № 11 Визначення ринкових можливостей фірми. Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову