0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:232939)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 6
Рік виконання: 2018
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): - попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp - пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію покупців (Q1-Q2) 2. Дослідити взаємодію продавців (S1-S2) 3. Розрахувати ринкові параметри (Q1 – S1, Q1-S2, Q2-S1, Q2-S2) 4. Зробити висновки щодо ринкової ситуації. 5. Дати пропозиції стосовно ринкової ситуації шляхом зміни формули поведінки одного з ринкових агентів (Q1, Q2, S1, S2) 6. Зробити остаточні висновки Q1 = 5 – 0,3р Q2 = 13 – 0,4р S1 = 1,6р – 6 S2 = 0,5p – 5 Задача 2 Сегментування ринку за групами споживачів 1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці. Сегментація за рівнем доходів, тис.дол. До 1 До 5 До 10 До 100 Понад 100 1 25 13 8 3 Сегментація ринку за віком, роки До 20 До 30 До 40 До 50 Понад 50 5 17 20 6 2 Сегментація ринку за територіальною ознакою Печерський Оболонь Подол Дарниця 11 13 17 9
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову