0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка маркетингової стратегії банку. (ID:232969)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 102
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ 1.1. Необхідність і сутність маркетингової стратегії банку 1.2. Класифікація маркетингових стратегій 1.3. Елементи та етапи розробки маркетингової стратегії банку РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ОЩАДБАНКУ 2.1. Основні етапи розвитку вітчизняного ринку банківських послуг 2.2. Характерні ознаки маркетингових стратегій банків в Україні 2.3. Аналіз маркетингової стратегії Ощадбанку РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ В УКРАЇНІ 3.1. Напрями підвищення ефективності маркетингової стратегії вітчизняних банків 3.2. Проблеми і перспективи розвитку Ощадного банку України ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04