0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №9, Маркетинг, №4128 (ID:23492)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 18
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Визначення типу маркетингу Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Покупці байдуже ставляться до товару. Відомі товари сприймаються такими, що втратили цінність але не на данному ринку. Завдання 2 Визначення основних конкурентів товару Завдання 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання 4 Визначення сегментування ринку Завдання 5 Класифікація товарів широкого вжитку Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; отрута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка. Завдання 6 Розробка життєвого циклу товару Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 2 100 5000 20000 10000 2000 10000 100000 50000 Завдання 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц,грн. Кількість "сходинок", n Чайник 200 000 60 – 200 200 4 Завдання 8 Розробка рекламної продукції Завдання 9 Розробка структури каналу товаророзподілу Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5. Завдання 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн. 7500 2500 3000 2000 15 7000 Завдання 11 Визначення ринкових можливостей фірми Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову