0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз маркетингової діяльносты перукарні «Павана» (ID:235863)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2017
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання і принципи 5 1.2. Види маркетингових стратегій 8 1.3. Етапи розробки маркетингових планів 12 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРУКАРНІ 20 2.1. Аналіз маркетингової діяльність у перукарні «Павана» 20 2.2.Аналіз факторів середовища та кон’юнктури ринку, на якому функціонує перукарня «Павана» 32 2.3. Формуванння маркетингової стратегії перукарні « Павана» 40 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою дослідження є розгляд системи стратегічного маркетингового планування на ринку надання послуг, виявлення недоліків плану маркетингу і вдосконалення маркетингового планування на підприємстві. Поставленою метою мотивувалось виконання таких конкретних завдань: - висвітлено сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання і принципи; - досліджено основні види маркетингових стратегій; - висвітлено посілдовність розробки маркетингових планів; - проаналізовано особливості маркетингової діяльності перукарні «Павана»; - досліджено фактори середовища та кон’юнктури ринку, на якому функціонує підприємство; - запропоновано підходи до формуванння маркетингової стратегії підприємства. Об'єктом дослідження дипломної роботи виступає процес стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження є сукупність теоретичних і прикладних аспектів маркетингового стратегічного планування на підприємстві. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали матеріали практичної діяльності перукарні «Павана», а також публікації науковців з питань стратегічного мереджменту та маркетингу. У ході досліджень було використано: загальнонаукові методи пізнання, (аналіз, синтез, узагальнення), зокрема – для уточнення сутності й змісту понять планування, управління маркетинговим плануванням; методи системного аналізу - для класифікації видів планування, для аналізу і оцінки процесів та результату маркетингового планування на ринку надання послуг.