0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка гіпотези маркетингової стратегії для АТ «Норд» на ринку холодильників України (ID:23600)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 76
Рік виконання: 2010
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Аналіз господарської діяльності АТ «Норд» на ринку холодильників України 1.1 Стисла характеристика АТ “Норд ”, його діяльність на ринку холодильників України 1.1.1 Стисла історія підприємства 1.1.2. Ринок холодильників, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості. 1.2. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 1.3 Аналіз товарного асортименту Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 2.1. Аналіз макромаркетингового середовища 2.1.1. Аналіз політико-правового середовища 2.1.2 Аналіз економічного середовища 2.1.3.Аналіз науково-технічного середовища 2.1.4. Аналіз демографічного середовища 2.2 Аналіз мікромаркетиногового середовища 2.2.1 Аналіз споживачів 2.2.2. Аналіз конкуренції 2.2.3. Аналіз постачальників 2.2.4. Аналіз посередників 2.2.5 Контактні аудиторії 2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 2.3.1. Зведені таблиці маркетингового середовища 2.3.2.Висновки відносно маркетингової проблеми чи можливості 2.3.3. Аналіз можливостей і загроз 2.3.4. Результати SWOT – аналізу 2.3.5. Оцінка ризиків підприємства на промисловому ринку 2.3.6. Релевантна модель конкурентної поведінки Розділ 3. Розробка гіпотези маркетингової стратегії 3.1. Розробка ринкової стратегії 3.1.1. Визначення базової стратегії розвитку 3.1.2. Тип маркетингової стратегії охоплення ринку 3.1.3. Розробка стратегії позиціонування 3.1.4. Конкурентна стратегія 3.1.5. Стратегія зростання 3.1.6. Стратегія фірми з управління маркетинговим середовищем 3.1.7. Стратегія виходу на міжнародний ринок 3.2 Продуктова стратегія 3.2.1. Товарна політика 3.2.2. Цінова політика 3.2.3. Збутова політика 3.2.2. Політика просування 3.2. Економічний аналіз привабливості цільового ринку Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову