0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №1, Організація інформаційної діяльності, №4216 (ID:23807)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2006
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
І Вступ 1.1 Рекламні засоби як одна із основних ланок діяльності підприємства ІІ Коротка характеристика фірми «Фокстрот» 2.1 Місце розташування і підпорядкованість 2.2 Форма власності 2.3 Структура управління і кадровий склад 2.4 Організація матеріальної відповідальності 2.5 Організація господарських зв’язків 2.6 Характеристика основних показників господарської діяльності підприємства ІІІ Основна частина 3.1 Види та класифікація рекламних засобів, що використовуються підприємством 3.2 Методи розповсюдження реклами 3.3 Відповідність рекламних засобів фірми комерційним вимогам 3.4 Вплив реклами на збільшення обсягів продажу фірми ІV Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо покращення рекламних засобів фірми «Фокстрот» Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову