0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження поведінки споживачів на вітчизняному ринку морозива (ID:247792)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 70
Рік виконання: 2018
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
РOЗДIЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 8 1.1. Сутність та моделі поведінки споживачів 8 1.2. Фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів 14 1.3. Процес прийняття споживчого рішення індивідуальним споживачем 21 РOЗДIЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ МОРОЗИВА 27 2.1 Оцінка сучасного стану вітчизняного ринку морозива 27 2.2. Аналіз конкурентного середовища ринку морозива України 33 2.3. Дослідження споживчої поведінки на ринку морозива 38 РOЗДIЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ МОРОЗИВА 46 3.1. Напрямки формування виробниками морозива ефективного комплексу маркетингу 46 3.2. Рекомендації щодо формування лояльності споживача до торгових марок морозива 48 3.3. Цільове виробництво ексклюзивних сортів морозива як перспективний напрямок розвитку галузі 52 ВИСНOВКИ 55 СПИСOК ВИКOРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.3. Дослідження споживчої поведінки на ринку морозива Для визначення попиту та особливостей поведінки споживачів на ринку морозива проведемо дослідження їх поведінки. Виходячи із мети дослідження зазначеного поставлено такі задачі: 1) визначити особливості споживання морозива; 2) віднайти смакові особливості товару, якому споживач надає перевагу; 3) визначити головні критерії, за якими обирається продукт; 4) встановити фактори, що впливають на здійснення покупки; 5) визначити прихильність споживачів до торговельних марок. Методом збору інформації виступає анкетне опитування. В анкетах використовувалися два типи завдань: – закриті – респондент обирає одну із запропонованих відповідей; – відкриті – запитання, на які респондент дає відповідь своїми словами. Аналіз вподобань споживачів що до товарів субститутів морозива (питання «Замість морозива Ви можете придбати?») (рис. 2.7) виявив сильні конкурентні позиції соків (28%), фруктів (27%), йогуртів (24%), кондитерських виробів (23%) та інших товарів замінників. Рис. 2.7. Прихильність споживачів морозива до товарів1субститутів Джерело: сформовано на основі опитування З деякими замінниками продукт здатен конкурувати завдяки іншій сезонності. Адже частота споживання морозива (питання в анкеті «Як часто Ви споживаєте морозиво (влітку, взимку)?») для більшості вікових категорій опитуваних влітку становить декілька разів на тиждень (40%), взимку – рідше декількох разів на місяць (55%) (рис. 2.8). Тобто, не зважаючи на поступове зменшення сезонного спаду виробництва, різниця між обсягами споживання продукту у літній та зимовий періоди залишається суттєвою. Рис. 2.8. Розподіл частоти споживання всередині влітку та взимку, % Джерело: сформовано на основі опитування Зазначене вище, разом із відповідною культурою споживання морозива, обумовлює також сезонність вподобань форми продукту (рис. 2.9): за винятком популярних стаканчика та ескімо влітку надається перевага порційній продукції (ріжок - 25%), взимку – сімейному морозиву (відро - 20%, торт/рулет – 22%, пакет – 23%). Рис. 2.9. Перевага форми морозива у літній та зимовий період, % Джерело: сформовано на основі опитування Отримані результати відповідей на запитання «Якій формі морозива ви надаєте перевагу літом/зимою?» корелюють із тенденціями національного ринку. Це слугує підтвердженням гіпотези про доцільність просування безпосередньо категорії продукту, що сприятиме подоланню конкурентного тиску з боку товарів субститутів. В той же час, не поспішаючи вкладати кошти у цьому напрямі, виробники морозива одним із засобів боротьби у цій площині розглядають зближування смаків морозива із відповідними товарами замінниками. З цього приводу доцільним є врахування вподобань споживачів щодо наповнювачів та добавок (питання в анкеті «Чи надаєте ви перевагу морозиву з наповнювачем? Якщо «так», то якому?»), щодо яких популярними визнано смаки шоколаду (32%), згущеного молока (18%) та джему (15%) на відміну від світових – фішташкового (8%), лімоного (5%) та горіхового (2%). Рис. 2.10. Прихильність споживачів до смаку морозива, % Джерело: сформовано на основі опитування Дослідження вподобань споживачів щодо певних