0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність підприємства "Чудо пекар" у мережі Інтернет (ID:251773)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади організації маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет Розділ 2. Інструменти Інтернет-маркетингу Розділ 3. Аналіз маркетингового середовища ТМ «Чудо пекар» Розділ 4. Дослідження маркетингової діяльності ТМ «Чудо пекар» в мережі Інтернет Розділ 5. Рекомендації щодо використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності ТМ «Чудо пекар» ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСКИ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Протягом останнього десятиліття такі події, як швидке зростання Інтернету, переведення інформаційних продуктів та атрибутів неінформаційних продуктів у цифровий формат, змусили підприємства кардинально переосмислити свою маркетингову діяльність, а також зробити зміни у їхніх маркетингових стратегіях. Зараз можна побачити зміну існуючих досліджень маркетингової стратегії в середовищі, що підтримує Інтернет. Оглядаючись назад, очевидно, що маркетингова стратегія та маркетингові комунікації багато в чому трансформуються Інтернетом. Дослідження свідчать, що у 2017 році 60 % населення України є користувачами Інтернету, для 63% з яких соціальні мережі стали основним джерелом інформації, що привело до перерозподілу рекламних бюджетів на користь Інтернет-мережі. Це зумовило необхідність теоретичного переосмислення концептуальних засад маркетингових комунікацій підприємств, їх комунікаційної політики. Використання Інтернет-технологій в комунікаційній діяльності підприємства за результатами останніх досліджень може позитивно вплинути на підприємство і принести економію та прибуток. Це пов'язано з тим, що як споживачі, так і підприємства отримують вигоду і зручність. Наразі відбувається глобальна комп’ютеризація, завдяки чому роль маркетингу в мережі Інтернет помітно зростає. Цим можна обумовити актуальність теми.