0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження обізнаності споживачів магазину одягу (ID:254393)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ОДЯГУ «Pronto Moda» З МЕТОЮ ВИЯВЛЕННЯ ЙОГО СИЛЬНИХ ТА СЛАБКИХ СТОРІН 1.1. Організаційна характеристика магазину одягу «Pronto Moda» 1.2. Фінансово-економічний стан суб’єкта господарювання 1.3. Ринкова орієнтація та визначення основних маркетингових проблем діяльності магазину одягу «Pronto Moda» (постачальники та комунікаційна політика) 1.4. Проведення IFAS аналізу підприємства РОЗДІЛ 2. СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ОДЯГУ «Pronto Moda» 2.1. Дослідження поточного сегменту ринку збуту даної продукції 2.2. Аналіз та оцінка поведінки споживачів даного сегменту ринку 2.3. Визначення основних конкурентів підприємства 2.4. SNW-аналіз діяльності підприємства РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ СИЛЬНИХ СТОРІН МАГАЗИНУ ОДЯГУ «Pronto Moda» НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ 3.1. Аналіз макросередовища підприємства на основі PEST-аналізу 3.2. Комплексне дослідження сильних сторін підприємства на основі EFAS-аналізу 3.3. SWOT- аналіз та визначення основних напрямків діяльності магазину ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ОДЯГУ «PRONTO MODA» З МЕТОЮ ВИЯВЛЕННЯ ЙОГО СИЛЬНИХ ТА СЛАБКИХ СТОРІН 1.1. Характеристика та основні показники діяльності магазину одягу «Pronto Moda» Об’єктом дослідження у роботі виступає магазин жіночого одягу «Pronto Moda». Існує з 2001 р. та є представником 40 італійських фабрик. Склад розташований в Києві, де є можливість ознайомиться і замовити вподобані моделі, оцінити якість, подивитися асортимент. Графік роботи – з 10:00 до 21:00. Для детального аналізу діяльності магазинуу жіночого одягу «Pronto Moda», проведено 4Р-аналіз. 1. Продукт. Поставки товару здійснюються кожні 10 днів, однак, кожного тижня можна замовити моделі поточної колекції, представленої на сайті. Компанія «Pronto Moda» виробляє свою продукцію на заводах та ательє Італії, модельний асортимент компанії налічує 5й товарних груп жіночої одежі: 1) Штани (джинси, брюки, спортивні штани) 2) Куртки (штормівки, пальто, вітровки) 3) Костюми 4) Кофти 5) Сукні 2. Ціна. Цінова політика компанії (грн.) теж сприяє покращенню попиту (табл. 1.1). Таблиця 1.1 – Характеристика цінової політики «Pronto Moda» Вид товару Мін. ціна Макс. ціна Середня ціна Штани 880 1700 1025 Куртки 700 5000 2850 Костюми 600 2500 1550 Кофти 300 1800 1050 Сукні 100 1500 800 Беручи до уваги середні ціни на товари представленні у магазині, можна зробити висновок, що данні ціни є прийнятні для споживача. 3. Місце продажу. У місті Дніпро представлена торгівельна точка у ТЦ «Кубометр», завдяки вигідному розташуванню, магазин забезпечує собі велику відвідуваність. Аналіз відвідуваності наведено у табл. 1.2.