0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА з маркетингу промислового підприємства на тему: Дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства (ТОВ ,,Лубенський молочний завод”) (ID:254822)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 89
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1 Сутність, основні принципи та завдання маркетингу промислового підприємства. 4 1.2. Основні функції промислового маркетингу. 9 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ ТОВ «ЛУБЕНСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД». 17 2.1 Розвиток галузі та відомості про підприємство 17 2.2 Техніко-економічні показники діяльності підприємства 24 2.3 Аналіз промислового маркетингу ТОВ «Лубенський молочний завод» 56 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ВИРОБНИЧОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1 Пропозиції щодо розробки виробничої маркетингової стратегії підприємства 72 3.2 Формування плану промислового маркетингу щодо реалізації сформованих стратегій 76 ВИСНОВОК 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87 ДОДАТКИ 89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної теми пов'язана з тим, що будь-яка фірма, перш ніж почати успішно функціонувати на ринку, повинна ретельно вивчити соціально-політичні, економічні та інші умови зовнішнього середовища підприємства, в яких їй належить діяти. Іншою неодмінною умовою виходу на ринок і роботи на ньому є вивчення потенційних можливостей самого підприємства, тобто внутрішнього середовища. Обидва цих напрями досліджень взаємопов'язані, і складають навколишнє середовище маркетингу підприємства. Об'єктом курсової роботи є ТОВ ,,Лубенський молочний завод” Предметом дослідження є особливості маркетингу на промисловому підприємстві. Мета даної курсової роботи - оцінка впливу маркетингової діяльності на промисловому підприємстві (на прикладі ТОВ «Лубенський молочний завод»). Для вирішення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: – вивчити сутність, основні принципи та завдання маркетингу промислового підприємства; – дізнатися про особливості маркетингової діяльності на промисловому ринку; – дослідити розвиток галузі та ознайомитися з відомостями про підприємство; – провести аналіз техніко-економічних показників підприємства; – провести аналіз промислового маркетингу підприємства; – визначити етапи розробки виробничої маркетингової стратегії підприємства – сформувати план маркетингу щодо реалізації сформованої стратегії.