0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА з дисципліни: «Маркетингова товарна політика» на тему: «Дослідження маркетингової товарної політики ПАТ «ПААЗ» (ID:254823)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи товарної політики сучасного підприємства ..4 1.1. Основні поняття і визначення товарної політики підприємства 4 1.2. Процес формування маркетингової товарної політики 6 Розділ 2. Аналіз господарської діяльності та маркетингової товарної політики ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод»…………………………………………………12 2.1. Загальна характеристика та аналіз економічних показників діяльності підприємства ..12 2.2. Дослідження маркетингової товарної політики підприємства 27 Розділ 3. Шляхи подальшого розвитку маркетингової товарної політики ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод» 37 3.1. Заходи щодо удосконалення маркетингової товарної політики підприємства 37 Висновки 41 Список використаних джерел 43 Додатки 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За сучасного стану економіки України виникає невідкладна потреба всебічної перебудови і удосконалення господарської діяльності підприємств, конкурентоспроможність яких у значній мірі залежить від маркетингу. Серед базових маркетингових напрямів, які визначають комерційний успіх підприємства на ринку, головна роль належить маркетинговій товарній політиці. Підприємницька діяльність є ефективною, коли товар, який фірма виробляє або послуга, яку вона надає, знаходить попит на ринку, а задоволення певних потреб покупців завдяки придбанню даного товару або послуги приносить прибуток. Для того, щоб вироблений товар або послуга, що надається, були завжди конкурентоспроможними і мали попит, необхідно здійснювати безліч підприємницьких і, звичайно, маркетингових рішень [7]. Товарна політика і є ядром маркетингових рішень, навколо якого формуються інші рішення, пов'язані з умовами придбання товару і методами його просування від виробника до кінцевого покупця [28]. Мета роботи полягає в теоретичному та практичному обґрунтуванні концепції формування маркетингової товарної політики підприємства. Об’єктом дослідження обрано ПАТ " Полтавський автоагрегатний завод ". Предметом є аналіз маркетингової товарної політики підприємства. Інформаційною базою слугували статут, фінансова звітність підприємства, економічні довідники, словники, періодичні видання вітчизняних та зарубіжних дослідників, глобальна мережа INTERNEN. Структура роботи складається зі вступу, двох розділів, висновків, використаних джерел, додатків.