0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота бакалавра на тему Удосконалення товарної політики підприємства (ID:254827)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2018
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………………...6 1.1. Сутність товарної політики підприємства та її структура……………………6 1.2. Особливості формування товарної політики виробничого підприємства......26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «ЛЕГМАШ»………....................................................................38 2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків збуту………………38 2.2. Аналіз економічних показників діяльності підприємства………………......47 2.3. Аналіз товарної політики підприємства……………………….......................57 2.4. Охорона праці на підприємстві……………………………………………….64 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «ЛЕГМАШ»………..……………………………..……...........................................87 3.1. Шляхи покращення товарної політики підприємства………………...…..…..87 3.2. Рекомендації, щодо розвитку товарної політики підприємства……………..96 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………………………..104 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………110
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сьогодні в умовах жорсткої конкуренції саме властивості і характеристики товару визначають напрям ринкової і всієї виробничої політики підприємства. Всі заходи, пов’язані з товаром, тобто його створення, виробництво й удосконалення, реалізація на ринках, сервісне і передпродажне обслуговування, розробка рекламних заходів, а також зняття товару з виробництва, займають центральне місце в усій діяльності товаровиробника і є складовими його товарної політики [60]. Товарна політика відіграє важливу роль у здійсненні комерційної та маркетингової діяльності підприємства на ринку. Маркетинговим аспектом є дії спрямовані на забезпечення споживачів товарами та послугами, а комерційний аспект – це досягнення економічної ефективності діяльності підприємства при здійсненні закупок і збуту продукції. Основні напрямки та принципи розробки товарної політики безпосередньо залежать від чітко визначеної генеральної стратегії підприємства. Для правильного ефективного формування товарної політики необхідне забезпечення таких умов: наявність довгострокової генеральної стратегії; чітке уявлення про цілі виробництва і збуту продукції на перспективу; досконале знання конкурентного ринку та його потреб; адекватна оцінка своїх можливостей і ресурсів [2, с.16]. Більшість проблем товарної політики підприємств є неструктурованими, невизначеними і заздалегідь не прогнозованими. Крім того, досить часто вони передбачають кілька варіантів розв'язання. Тому важливим є високопрофесійний аналіз даних і оперативна розробка альтернативних рішень проблем. Вірно визначена товарна політика не тільки дозволяє оптимізувати процес формування та оновлення асортименту, але й виступає для керівництва підприємства своєрідним орієнтиром загального напрямку дій. Метою даної випускної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад товарної політики підприємства, та пошук шляхів її удосконалення. Виходячи із мети даної роботи, можна сформулювати такі її завдання: – розкрити теоретичні основи товарної політики підприємства ; – дослідити господарську діяльність та товарну політику підприємства; – виявити напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Предметом випускної роботи є методи формування товарної політики та комплекс інструментів для створення конкурентоспроможного товарного портфеля підприємства. Об’єктом дослідження є товарна політика ПАТ «Легмаш». Над теоретичними і практичними аспектами маркетингової товарної політики десятиліттями працювало багато закордонних вчених, серед яких Г. Армстронг, Ф. Котлер, П. Дойль, Дж. Р. Еванс, Б. Берман. Серед вітчизняних вчених, які присвятили себе дослідженню проблем маркетингової товарної політики підприємства зокрема належать Азарян О.М., Балабанова Л.В., Близнюк С.В., Войчак А.В., Гаркавенко С.С., Голубков Е.П., Є. Ромат, Ілляшенко С. М., Кардаш В.Я., Крамаренко В.І., Кучеренко В.О., Майборода О.В., Примак Т.О., Старостіна А.О., Шеремета П.С., Шканова О. М., Холодний Г.О. Теоретичною основою роботи стали праці вчених та закони України, дані Держкомстату та надана підприємством фінансова та бухгалтерська звітності, дані щодо випуску та реалізації продукції за 2015 – 2017 роки. Виявлення шляхів удосконалення маркетингової товарної політики здійснювалось за допомогою методів інтерпретації, комплексності. Структура роботи: робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків.