Дипломна робота бакалавра на тему Застосування концепції маркетинг-мікс в практичній діяльності підприємства. (ID:254828)
Зміст
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГ-МІКС ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та основні складові концепції маркетинг-мікс підприємства 6
1.2. Практичний досвід застосування концепції маркетинг-мікс вітчизняними підприємствами ..22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГ- МІКС ПрАТ «АРМАПРОМ»………………………………….29
2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків збуту 29
2.2. Аналіз економічних показників діяльності підприємства ………………..35
2.3. Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства………………46
2.4. Охорона праці на підприємстві…………………………………………….52
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГ-МІКС ПрАТ «АРМАПРОМ»
3.1. Розробка заходів щодо покращення елементів концепції маркетинг-мікс підприємства
3.2. Удосконалення основних елементів концепції маркетинг-мікс підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ 107
Зразок роботи
ВСТУП
В економічно розвинутих країнах маркетинг є філософією сучасних суспільних відносин. Це один із різновидів людської діяльності, спрямованої на задоволення потреб людей у процесі обміну. Тому маркетинг є інструментом соціального орієнтування сфери виробництва та послуг. Він пов'язує споживача з виробником і має забезпечити продаж товарів та послуг для максимально можливого задоволення потреб людей.
Завдяки маркетинговій діяльності, підприємство може швидко досягнути поставлених перед собою цілей на ринку, що представляє собою механізм, який дозволяє визначити співвідношення попиту і пропозиції на різні види товарів і послуг. А основною ціллю будь – якого підприємства є отримання максимального прибутку, завдяки обсягу реалізованої продукції, який залежить від самих споживачів, від їхніх смаків, уподобань, можливостей тощо. Отже, якщо підприємство виробляє таку продукцію, яка необхідна споживачеві, воно може через маркетингову політику, донести інформацію про свій товар споживачеві.
Як свідчить вітчизняна практика застосування засобів маркетингу на підприємствах України є недостатньо цілеспрямоване та малоефективне внаслідок недостатньої комплексності маркетингових заходів. На недостатню ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень розуміння сутності маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікаційному розумінні даного процесу, необхідно принципово осмислити концепцію маркетингу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти. Саме в цьому полягає актуальність даної випускної роботи.
Дослідженню питань створення та використання комплексу маркетингу присвячені роботи, як вітчизняних так і зарубіжних вчених. Серед вітчизняних вчених на особливу увагу заслуговують праці: С.С. Гаркавенка, Н.В. Бутенка, А.Ф. Павленка, А.В. Войчака, А.О Старостінової та ін. Серед зарубіжних вчених слід виділити праці: Ф. Котлера, М. Портера, Ж.–Ж. Ламбена, Т. Левіта та ін.
Метою роботи є аналіз процесів створення та застосування концепції маркетинг- мікс в практичній діяльності підприємства.
Виходячи з мети роботи поставлені такі завдання:
– дослідити елементи маркетингу-мікс підприємства;
– розглянути практичний досвід застосування концепції маркетинг-мікс підприємствами;
– надати загальну характеристику діяльності підприємства;
– проаналізувати економічні показники господарської діяльності підприємства;
– проаналізувати маркетинг-мікс ПАТ «АРМАПРОМ»;
– визначити шляхи вдосконалення маркетинг-міксу ПАТ «АРМАПРОМ».
Об’єктом дослідження є маркетинг-мікс ПАТ «АРМАПРОМ».
Предметом дослідження є застосування елементів маркетинг-міксу на підприємстві.
Інформаційну базу при написанні випускної роботи складали: видання вітчизняних і закордонних авторів, періодичні видання, Інтернет-видання та внутрішня звітність підприємства.
Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: