0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота бакалавра на тему Забезпечення конкурентоспроможності товару молокопереробної промисловості. (ID:254830)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 106
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ 7 1.1. Сутність та основні складові конкурентоспроможності товару 7 1.2. Особливості та етапи проведення оцінки конкурентоспроможності товару.16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ПрАТ «ПИРЯТИНСЬКИЙ СИРЗАВОД» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків збуту 28 2.2. Аналіз економічних показників діяльності підприємства 39 2.3. Оцінка конкурентоспроможності товару...………………………………..47 2.4. Охорона праці на підприємстві…………………………………………….62 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ НА ПрАТ «ПИРЯТИНСЬКИЙ СИРЗАВОД» 84 3.1 Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності товару 84 3.2 Удосконалення основних елементів конкурентоспроможності товару 90 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 106
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Досягнення підприємством конкурентоспроможного статусу безпосередньо пов’язане з просуванням ним своїх товарів до конкретної групи споживачів і прямо залежить від повноти задоволення їх запитів. Конкурентоздатність продукції є наслідком функціонування конкурентоспроможного підприємства. Для забезпечення конкурентоздатності продукції необхідним є ефективне управління факторами, умовами та причинами, що визначають якість продукції, витрати виробництва й досягнення максимального споживчого ефекту. Конкурентоздатність є показником, що характеризує ринкове положення товару в певний момент часу й не відображає довгострокові перспективи розвитку підприємства. На сучасному етапі економічного розвитку України проблема підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства набуває все більшої актуальності. Адже за умов розвитку зовнішньої торгівлі, підсилення процесів інтеграції країни в міжнародні організації загострюється конкурентна боротьба як на внутрішньому, так і на світовому ринку. Для виживання та досягнення домінуючих позицій лідера в галузі необхідно вдосконалити процес управління конкурентоспроможністю продукції підприємства, активно нарощувати конкурентні переваги, постійно досліджувати і аналізувати як внутрішнє, так і зовнішнє середовище підприємства, а отже бути гнучким і швидко реагувати на всі зміни. У сучасній світовій літературі теоретичні проблеми конкуренції і конкурентоспроможності досліджуються досить широко, проте автори ще не прийшли до єдиної думки щодо визначення конкурентоспроможності. Поняття аналізується в працях таких зарубіжних дослідників: М. Портера, Ф. Котлера, Р. Фатхтудінова та інших. Проблеми оцінки, аналізу і підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств є предметом наукового зацікавлення й вітчизняних авторів, серед яких Г. Азоєв, В. Балабанова, С. Гаркавенка, О. Гудзинський, В. Немцова, П. Саблука, Ю. Іванов, А. Юданов, Н. Язвінська, Д. Лук’яненко, В. Шинкаренко, Ю. Ярошенка та інші. У своїх працях вони також вивчають питання діяльності підприємства в умовах конкуренції, наводять основні чинники конкурентоспроможності продукції підприємств. Метою випускної роботи є розробка шляхів підвищення конкурентоспроможності товару молокопереробної промисловості та проведення її аналізу на прикладі конкретного підприємства. У відповідності з поставленою метою в роботі необхідно вирішити наступні завдання: – розглянути сутність поняття конкурентоспроможності товару та фактори її забезпечення; – дослідити методику оцінки конкурентоспроможності товару; – представити загальну характеристику підприємства та його ринків збуту; – провести аналіз економічних показників діяльності підприємства; – оцінити конкурентоспроможність товару підприємства; – запропонувати шляхи підвищення конкурентоспроможності товару підприємства. Об’єктом дослідження випускної роботи виступає ПрАТ «Пирятинський сирзавод». Предметом дослідження роботи є конкурентоспроможність товару підприємства молокопереробної промисловості. При написанні випускної роботи були використані такі методи дослідження, як теоретичного узагальнення, метод наукових абстракцій, індукції та дедукції, аналізу та синтезу, статистичні та графічні методи, а також методи порівняння та логічного узагальнення. Випускна робота базується на теоретичних і законодавчо-нормативних джерелах, і фіксує стан розробки обраної теми на сучасному етапі розвитку економічної науки. Інформаційну основу дослідження сформували матеріали періодичних та інтернет-видань, науково-практичних конференцій, нормативні та довідкові матеріали, а також первинні та звітні дані підприємства за 2015-2017 роки. Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, рекомендацій, списку використаних джерел та додатків.