Дипломна робота бакалавра на тему Сегментація ринку готового одягу (ID:254843)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ….………...…...6
1.1. Поняття, суть та значення сегментації ринку…............................................6
1.2. Особливості сегментації ринку споживчих товарів…...….………………19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВКФ «ТІКО-ПРЕСТИЖ».......…………………………………………………………35
2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків збуту…………....35
2.2. Аналіз економічних показників діяльності підприємства………………..46
2.3. Маркетинговий аналіз ринку підприємства ….…………………………...56
2.4. Охорона праці на підприємстві…………………………………………….66
РОЗДІЛ 3. ПРОВЕДЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ГОТОВОГО ОДЯГУ ВКФ «ТІКО-ПРЕСТИЖ»......................................................................................90
3.1. Етапи сегментації ринку готового одягу.………….........................................90
3.2. Рекомендації, щодо удосконалення етапів сегментації ринку готового одягу маркетингу ……………………………………………………………..…..98
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….………………………..108
ДОДАТКИ………………………………………………………………………114
Зразок роботи
ВСТУП
Маркетингова діяльність передбачає аналіз ринку, що включає дослідження його структури з метою виявлення неохоплених сегментів і пошуку нових ринкових можливостей. Основною метою аналізу ринку є надання інформації для підтвердження стійкості попиту на товар, що пропонується і може бути реалізований в умовах жорсткої конкуренції. Зважаючи на різноманітність варіантів аналізу ринку з різною кількістю етапів і їх змістом, вибір оптимального варто здійснювати виходячи із специфіки задач, що ставить перед собою аналітик, а також особливостей попиту і конкуренції на конкретному ринку. Це потребує уточнення методології сегментування з оптимізацією оцінки ефективності сегментації ринку.
Наразі розгляду питання сегментації ринку присвячена значна кількість робіт. Різноманітність публікацій, застосування в них різного понятійного апарату, методів дослідження свідчить про складність даного питання, яке розглядали такі дослідники, як А.А. Алєксєєв, Л.А. Брагіна, В.В. Гамова, Є.П. Голубков, А. Дайан, В.Г. Карпов, А. Коротков, А.Г. Костерин, Ф. Котлер, І.В. Крилов, Н.Є. Ніколайчук, В.Є. Новаторов, Є.В. Попов, А.П. Тяпухін.
Метою випускної роботи є вивчення механізму та особливостей сегментації ринку, вибір стратегії охоплення ринку та закріплення позицій товару на ньому.
Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання:
– дослідження теоретичних підходів до сегментації ринку, уточнення сутності поняття сегментація ринку, висвітлення особливостей сегментації ринку споживчих товарів;
– здійснення господарського та маркетингового аналізу підприємства;
– розробка рекомендацій, щодо удосконалення етапів сегментації ринку готового одягу.
Об'єктом дослідження – процес сегментування ринку ВКФ «ТІКО-Престиж».
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні аспекти сегментації ринку.
Теоретичною та інформаційною основою дослідження стали: законодавчо – нормативна база України; наукові розробки вітчизняних і закордонних вчених з проблем маркетингу, статистична і бухгалтерська звітність підприємства, матеріали періодичних видань, ресурси Internet.
Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: