0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота магістра на тему Стратегічне планування маркетингу сільськогосподарського підприємства (ID:254846)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 117
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………......4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ………………………………………………..7 1.1. Сутність стратегічного планування маркетингу підприємства……………...7 1.2. Основні етапи стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства……......................................................................................................15 1.3. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності підприємств сільськогосподарської галузі………………………………………..28 Висновки до розділу 1……………………………………………………………...38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ТОВ «АГРОФІРМА «КОЛОС»……………...40 2.1. Характеристика маркетингового середовища підприємства ....……………40 2.2. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства……………….......44 2.3. Аналіз стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства..........58 Висновки до розділу 2 .…………………………………………………………….73 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АГРОФІРМА «КОЛОС»……………..………………………………….........................................76 3.1. Розробка стратегічного плану маркетингової діяльності підприємства ......76 3.2. Впровадження стратегічного плану маркетингової діяльності підприємства….87 3.3. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів…………….98 Висновки до розділу 3…………………………………………………………….103 ВИСНОВКИ …..…………………………………………………………………..105 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………………………...109 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………117
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою роботи є розробка стратегічного плану маркетингу підприємства. Актуальність теми полягає в тому, що стратегічне планування маркетингової діяльності є вкрай необхідним для економічного процвітання підприємства, і правильне стратегічне планування – це шлях до добробуту в нових економічних умовах. Об'єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти стратегічного планування маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства ТОВ «Агрофірма «КОЛОС». Відповідно до зазначеної мети в роботі поставлено і вирішено наступні завдання: – охарактеризувати сутність стратегічного планування маркетингу на підприємстві; – розглянути етапи стратегічного планування маркетингової діяльності та їх особливості; – проаналізувати господарську діяльність та стратегічне планування маркетингу на підприємстві; – розробити стратегічний маркетинговий план розвитку підприємства; – розрахувати економічну ефективність запропонованих заходів. Предметом роботи є стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства. Для досягнення мети роботи використані діалектичний метод, який дозволив дослідити різні сфери діяльності у взаємодії та взаємозв’язку; аналітичний метод для аналізу впливу різноманітних показників і чинників на діяльність підприємства та його маркетингову стратегію, а також спеціальні методи: статистичний – для збору інформації, економічного аналізу масових статистичних даних з метою виявлення закономірностей розвитку підприємства, монографічний – обстеження й аналіз економічної діяльності підприємства у взаємозв’язку з іншими підприємствами. Впровадження запропонованих заходів дозволить отримати конкурентні переваги та дасть змогу наростити обсяги виробництва, збільшити частку ринку та як наслідок збільшити прибуток. Здійснення управління діяльністю підприємства опираючись на стратегічне планування маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства, забезпечить підтримання конкурентних позицій підприємства на ринку та забезпечить розвиток його в майбутні перспективі. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.