0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота магістра на тему Управління політикою розподілу і збуту промислового підприємства (ID:254851)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 125
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПОЛІТИКОЮ РОЗПОДІЛУ І ЗБУТУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА……………..........................................6 1.1. Сутність управління політикою розподілу і збуту підприємства….…….........6 1.2. Особливості управління політикою розподілу і збуту промислових підприємств……………………………………………………………………………..18 1.3. Вивчення практичного досвіду управління політикою розподілу і збуту промислових підприємств……………………………………………………………...34 Висновки до розділу 1……………………………………………………………….49 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ ПОЛІТИКОЮ РОЗПОДІЛУ І ЗБУТУ ПАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»……………….51 2.1. Загальна характеристика маркетингового середовища підприємства ……...51 2.2. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства ………………........56 2.3. Аналіз управління політикою розподілу і збуту підприємства……………...75 Висновки до розділу 2……………………………………………………………….86 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПОЛІТИКОЮ РОЗПОДІЛУ І ЗБУТУ ПАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»………………………..………..88 3.1. Шляхи покращення управління політикою розподілу і збуту підприємства...88 3.2. Рекомендації щодо управління політикою розподілу і збуту підприємства...94 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів…………...102 Висновки до розділу 3……………………………………………………………...110 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………..112 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………………………….118 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..125
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад управління політикою розподілу та збуту продукції підприємства, та пошук шляхів їх удосконалення, на основі аналізу політики розподілу та системи збуту діючого підприємства. Виходячи із мети даної роботи, можна сформулювати такі її завдання: – розкрити теоретичні основи системи розподілу і збуту підприємства та особливості управління нею в системі маркетингу підприємства; – дослідити господарську діяльність та управління маркетинговою політикою розподілу і збуту підприємства; – виявити напрямки удосконалення управління маркетинговою політикою розподілу та збуту ПАТ «Електромотор». Предметом вивчення дипломної роботи є елементи, особливості та механізми управління маркетинговою політикою розподілу та збуту підприємства. Об’єктом дослідження є ПАТ «Електромотор».