0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота магістра на тему Цінова стратегія торговельного підприємства (ID:254852)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 123
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………….....7 1.1. Сутність цінової стратегії підприємства……………………….....………….7 1.2. Процес формування цінової стратегії підприємства……………………….24 1.3. Особливості формування цінової стратегії торговельного підприємства..32 Висновки до розділу 1………………………………………………………….....41 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»……………. ………………………………………………..43 2.1. Характеристика маркетингового середовища торговельного підприємства…43 2.2. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства .….......................53 2.3. Аналіз цінової стратегії підприємства………................................................73 Висновки до розділу 2………………………………………………………….....93 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «АТБ-Маркет»..95 3.1. Рекомендації, щодо удосконалення цінової стратегії підприємства...........95 3.2. Вибір цінової стратегії підприємства ……………………………………..101 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів……………..106 Висновки до розділу 3………………………………………………………....... ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………110 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...115 ДОДАТКИ……………………………………………………………………......123
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою роботи є формування маркетингової цінової стратегії ТОВ «АТБ-Маркет». Для досягнення цієї мети були поставлені такі задачі:  проведення теоретичного аналізу маркетингової цінової стратегії та процедури її формування;  розглянути особливості цінової стратегії в маркетинговій діяльності підприємства;  проаналізувати господарську діяльність та маркетингову цінову політику підприємства;  обґрунтувати напрями процесу формування маркетингової цінової стратегії підприємства;  розробити рекомендації, щодо впровадження маркетингової цінової стратегії підприємства;  розрахувати економічний ефект від запропонованих заходів. Предметом даної роботи є виявлення основних закономірностей маркетингової цінової стратегії в умовах ринкової економіки, теоретичних і практичних аспектів процесу формування маркетингової цінової стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є діяльність ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері маркетингового ціноутворення на товарному ринку. В роботі використано методи аналізу і синтезу, статистичних порівнянь, економіко-математичних розрахунків, а також системний метод порівняння, групування, узагальнення. Наукова новизна результатів дослідження, отриманих особисто автором і представлених на захист полягає у розробці і обґрунтуванні теоретичних положень, методичних підходів та прикладних рекомендацій щодо вдосконалення цінової стратегії торговельного підприємства. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.