0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування асортиментної політики виробничого підприємства ТОВ «Видавництво «Поділля» (ID:255643)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2016
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1. Формування асортименту і управління ним. Показники, що характеризують асортимент 9 1.2 Асортиментна концепція та напрямки асортиментної стратегії підприємства 13 1.3 Функції управління асортиментом товару 17 1.4. Аналіз методів формування асортиментної політики підприємства 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВИДАВТИЦТВО «ПОДІЛЛЯ» НА НЬОМУ 28 2.1. Загальна характеристика целюлозно-паперової промисловості України 28 2.2. Аналіз сегменту ринку виробництва зошитів 36 2.3. Аналіз функціонування ТОВ «Видавництво «Поділля» 49 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВИДАВНИЦТВО «ПОДІЛЛЯ» 61 3.1. Маркетингові дослідження поведінки споживачів зошитів 61 3.2. Аналіз товарної номенклатури підприємства 74 3.3. Шляхи вдосконалення асортиментної політики на підприємстві 82 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РЕФЕРАТ Пояснювальна записка до дипломної роботи: «Формування асортиментної політики виробничого підприємства ТОВ «Видавництво «Поділля»: 110 сторінок, 29 рисунків, 24 таблиці, 1 формула, 39 використаних джерел, 5 додатків. МАРКЕТНГ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЦЕЛЮЛОЗНА ПРОМИЛОВІСТЬ, СТРУКТУРА АСОРТИМЕНТУ, УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ, ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА, ФАКТОРИ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, СЕГМЕНТАЦІЯ. Об’єкт дослідження – целюлозно-паперова галузь України та Товариство з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Поділля». Предмет дослідження – асортиментна і маркетингова політика, конкурентоспроможність підприємства ТОВ «Видавництво «Поділля». Мета дипломної роботи полягає у аналізі та визначенні напрямків удосконалення асортиментної політики целюлозно-паперових підприємств в умовах висококонкурентного ринку, визначення цілей асортиментної політики, розроблення рекомендацій щодо управлінських рішень у сфері асортиментної політики підприємств на підставі результатів досліджень сучасної практики щодо її формування та реалізації в Україні. Методи дослідження: загальнонаукові і спеціальні, логічний та наукової абстракції, аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Дипломна робота присвячена вивченню питань формування асортиментної політики, їхнього впливу на майбутній розвиток видавництва та аналіз конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз целюлозно-паперової промисловості та ринку виробників зошитів, визначено основний сегмент ринку виробників зошитів. Досліджена структура товарного асортименту та проаналізована діяльність ТОВ «Видавництво «Поділля» на даному ринку. Запропоновані шляхи вдосконалення асортиментної політики на підприємстві. ВСТУП Актуальність теми. Товарно-асортиментна політика є серцевиною маркетинг-міксу підприємства. Це виражається у тому, що розробка нових виробів, розширення асортименту і своєчасне зняття з виробництва застарілих виробів, тобто цілеспрямоване творче формування збутової програми підприємства, є головним фактором конкурентоспроможності як окремих товарів, так і підприємства загалом на його ринках збуту, фактором стійкого і безпечного росту підприємства. Ефективне управління асортиментною політикою промислового підприємства передбачає використання відповідних методів формування продуктового асортименту, застосування яких дасть змогу прийняти ефективні управлінські рішення щодо якісної і кількісної ****** Мета дипломної роботи є аналіз та визначення напрямків удосконалення асортиментної політики целюлозно-паперових підприємств в умовах висококонкурентного ринку, визначення цілей асортиментної політики, розроблення рекомендацій щодо управлінських рішень у сфері асортиментної політики підприємств на підставі результатів досліджень сучасної практики щодо її формування та реалізації в Україні. Для досягнення цієї мети передбачено вирішення таких завдань: — розглянути теоретичні основи формування товапроаналізувати комплекс маркетингу виробничого підприємства; — **************************** — вдосконалити управління товарним асортиментом на підприємстві; — запропонувати напрямки вдосконалення асортиментної політики на підприємстві. Об’єкт дослідження – целюлозно-паперова галузь України та Товариство з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Поділля». Предмет дослідження – процес формування асортиментної і маркетингової політики, аналіз конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Видавництво «Поділля». Методи дослідження. У процесі виконання дипломної роботи використано сукупність загальнонаукових і спеціальних методів дослідження економічних явищ і процесів. Для уточнення понятійного апарату, систематизації факторів, що впливають на формування асортименту товарів, визначення змісту асортиментної політики та процесу її формування, обґрунтування пріоритетних цілей асортиментної політики та критеріїв оцінки її ефективності використовувалися методи логічного підходу до пізнання економічних явищ, методи наукової абстракції, аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. У процесі оцінки ефективності асортиментної політики виробничого підприємства використовувались методи економічного аналізу: статистичний, аналітичний, порівняльний – для аналізу основних аспектів формування асортиментної політики підприємств в ринкових умовах та виявленні особливостей формування асортиментної структури ринку зошитів в Україні; методи маркетингових досліджень – опитування споживачів за допомогою анкетування. Під час розробки та впровадження технології формування асортиментної політики використовувались методи систематизації та алгоритмізації. 2.2. Аналіз сегменту ринку виробництва зошитів Ринок шкільних зошитів набув стрімкого розвитку і став достатньо конкурентним і стабільним: виробничу активність виявляють більш ніж 20 підприємств, але у зв’язку з нещодавнім виходом з ринку деяких виробників ситуація може швидко змінитися [19]. Виробництво зошитів загалом є експортно-орієнтованим. Експорт продукції асортиментного ряду зошитів з України у третьому кварталі 2011 р. становив близько 961 тис. дол. США, що на 19 % менше порівняно з попереднім кварталом. Конкурентоздатність вітчизняної продукції цього сектора на зовнішньому ринку знижується Імпорт продукції асортиментного ряду зошитів в Україну в третьому кварталі 2011 р. становив близько 187 тис. дол. США, що на 10 % менше порівняно з попереднім кварталом. Українська продукція сектора конкурентоздатна на зовнішньому ринку. ***************** Зошити є товаром дитячого асортименту першої необхідності, вони супроводжують дитину з раннього дитинства й до повного формування особистості. Отож ця продукція повинна бути відмінної якості, безпечною для незміцнілого, несформованого організму. Сучасна нормативно-правова база України повною мірою задовольняє вимоги щодо якості шкільних зошитів, проте не врегульовує всіх питань, що виникли у зв’язку зі змінами цього різновиду видавничо-поліграфічної продукції [19]. Так, в Україні скасовано обов’язкову сертифікацію зошитів шкільних та загальних, яка з 15 червня 2002 р. захищала права споживачів Відповідно до Указу Президента України з січня 2007 р. «Товари з паперу шкільні та канцелярські» виключили з переліку товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Для того, щоб хоча б якимось чином регулювати ситуацію, згідно з наказом Держспоживстандарту України зошити шкільні та зошити загальні підлягають обов’язковому декларуванню про відповідність. Аналіз сучасних українських шкільних зошитів засвідчив тенденцію до розшарування користувачів продукції за різними критеріями. Зміст обкладинки та кількість аркушів залежать від віку учнів, їх статі. Тендерний аспект є дуже важливим чинником: різні кольори та змістове наповнення характеризують продукцію, призначену для хлопців і дівчат. Така диференціація є певним чином виправданою. **************** Упродовж останніх років спостерігається загострення конкуренції між виробниками паперово-білових виробів щодо збільшення власної частки доходу на ринку зошитів. При цьому рівень рентабельності зошитів поступово знижується. У такій ситуації замовлення на зошити супроводжуються зростаючими вимогами до рівня якості продукції та запитами щодо розширення товарного асортименту. Отож формування галузі виробництва зошитів періодично затримується інноваційними процесами, процесами перегрупування сил впливу, переорієнтації та реорганізації виробництва та зв’язків зі збутовими мережами, поглиблення економічних зв’язків з іншими контрагентами. В умовах насичення ринку зошитами вітчизняного виробництва спостерігається часткове обмеження можливостей для зростання всім суб’єктам галузі. Як відомо, товари для школи характеризуються сезонністю продажу. Чітко окреслену сезонність мають зошити, альбоми. Фахівці визначають три хвилі продажу продукції протягом усього року. Найбільший серед них — літній (липень-серпень). До цього ж періоду належить і друга половина вересня. Інший «піковий» період — це передноворічні свята, коли батьки роблять дітям невеличкі подарунки. У цей період продається в основному так звана дрібна шкільна група — альбоми, зошити, фломастери, фарби тощо. І третій момент споживацької активності збігається з випуском малюків із дитячих садочків, коли батьки поспішають зробити перший «шкільний» подарунок своїм дошкільняткам переважно у вигляді зошитів чи альбомів [19]. Однак у цьому випадку йдеться про гуртові продажі, оскільки між ними і кінцевим продажем у магазинах існує ще певний проміжок часу. Сезонність попиту на зошити впливає звичайно і на виробництво (див. на рис. 2.5). * за даними виконавчої дирекції асоціації «УкрПапір» Рис. 2.5. Динаміка зміни виробництва зошитів 2015 рік по місяцям *************** 3.2. Аналіз товарної номенклатури підприємства АВС аналіз – це аналітичний звіт, призначений для класифікації за різними характеристиками товарних груп, складських запасів, покупців або постачальників. АВС аналіз широко використовується в плануванні, аналітиці, в різний системах постачання і збуту [5]. Він дозволяє визначити групу товару, що приносить найбільший прибуток компанії. Для АВС - аналізу необхідно мати масив даних, відсортований по мірі убування з його сумарним підсумком. Потім необхідно визначити частку кожної номенклатурної одиниці відносно загального підсумку [8]. Таким чином, ми отримуємо відсоток %. І останнім, завершальним етапом є присвоєння категорії товару: А, В, С, де: - категорія А – це 80 % продажів, 20 % асортименту, це найцінніша категорія; - категорія В – це 15 % продажів і 30 % асортименту, категорія не менш важлива; - категорія С – це 5 % продажів і 50 % асортименту, категорія з найменшими продажами. Проведемо АВС – аналіз товарного портфеля Видавництва «Поділля», для дослідження правильності формування асортиментної політики на підприємстві (див. табл. 3.3). Таблиця 3.3 АВС – аналіз продукції Видавництва «Поділля» *************************** + презентація до диплому