Зразок роботи
ТОВ «Консервний завод «УНІВЕР» - це підприємство з 100% іноземним капіталом. Це дітище угорських консерваторів, перемістити частину своїх виробничих потужностей на Україні.
Ідентифікаційний код юридичної особи: 32218536.
Місцезнаходження юридичної особи: 90300, Закарпатська обл., Виноградівський район, місто Виноградів, вул. Промислова, будинок 1.
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа:
1) Голінка Віктор Карлович. Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 911358,21;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛД БРІДЖЕС» («GOLD BRIDGES» KFT). Адреса засновника: 4700, вул. Еркел Ф., 21, м. Матесалка, Угорщина. Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 3968620,61;
***********
Асортимент даної ТМ однозначно великий, налічується більше ніж 25 артикулів плодоовочевих консервів різних ємкостей: огірки, кукурудза, квасоля, томати, асорті, лечо, горошок, томатна паста та різні овочеві салати.
З 2014 року ТМ «Univer FAMILY» почала випуск плодово-ягідну консервацію, так як: компоти із вишні, сливи, абрикос та персика. Повний асортимент ТМ «Univer FAMILY» зображено в табл. 1.1.
**************************
3. АВС – аналіз для ТМ «Univer FAMILY».
АВС аналіз - це аналітичний звіт, призначений для класифікації за різними характеристиками товарних груп, складських запасів, покупців або постачальників. АВС аналіз широко використовується в плануванні, аналітиці, в різний системах постачання і збуту. Він дозволяє визначити групу товару, що приносить найбільший прибуток компанії.
********************
Підраховано кількість найменувань товарів у кожній групі. A - 5, B - 10, C - 15. Загальна кількість товарів - 30. Визначено частку кількості найменувань товарів в кожній групі. A – 16,7%, B - 33.3%, C – 50,0%.
******************
Горизонтальна вісь варіюється від 0,1 до 10, розподіли нанесені за логарифмічною шкалою. Вертикальна вісь показує річний темп зростання продукту певної галузі: від 0 до 20% і більше; 10% виділяється як розділ між швидким і повільним зростанням.
Таблиця 1.3
Характеристика портфеля пропозицій підприємства
**************************
Таблиця 1.4
Форма таблиці вихідних даних для побудови матриці БКГ
********************************
Рис. 1.2. Матриця БКГ
*********
Для маркетингового аналізу побудуємо життєвий цикл деяких товарів ТМ «Univer FAMILY», які знаходяться в різних частинах матриці БКГ.
Рис. 1.3. Життєвий цикл «Огірків Маринованих Цілі 6-9 см»
Проаналізувавши даний графік (Рис. 1.3), можна прослідкувати, що даний товар знаходиться на стадії «Зростання», оскільки продажі та прибуток зростають. Можна також спрогнозувати його швидкий перехід в стадію «Зрілість».
Рис. 1.4. Життєвий цикл «Кукурудзи Ніжна ж/б»
*****************
Макросегментація: дана компанія зайшла в цей сегмент ринку, оскільки в неї були присутні всі необхідні технологічні інструменти та власні земельні ділянки з високим рівнем родючості для вирощування ресурсів. Також великим плюсом компаніє є її географічне місце розташування, Закарпатська область України, де еколого - чисті території, що дає перевагу такій діяльності, як овочева консервація.
Мікросегментація:
,*****************
Визначаємо основні зовнішні фактори, які можуть впливати на діяльність нашої компанії та проводимо PEST – аналіз її (табл. 1.7).
Таблиця 1.7
PEST – аналіз ТОВ «Консервний завод «УНІВЕР»
Порядок проведення PEST-аналізу. Виділяють наступні етапи проведення зовнішнього аналізу:
1) Розробляється перелік зовнішніх стратегічних факторів, що мають високу ймовірність реалізації й впливу на функціонування підприємства.
2) Оцінюється значимість (ймовірність здійснення) кожної події для даного підприємства шляхом присвоєння йому певної ваги від одиниці (найважливіша) до нуля (незначна). Сума значень показника ваги кожного фактора повинна дорівнювати одиниці, що забезпечується нормуванням.
3) Дається оцінка ступеню впливу кожної фактора-події на стратегію підприємства по 5 бальній шкалі: «п'ять» - сильний вплив, серйозна небезпека; «одиниця» - відсутність впливу, загрози.
*************
У цьому випадку оцінка 4,00 показує, що реакція підприємства на стратегічні фактори зовнішнього середовища перебуває на вище середнього рівня.
*************