0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (Варіант № 70) (ID:255992)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2016
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
І. Теоретична частина: 1. Канал розподілу ІІ. Практична частина: 1. Параметри ринкової взаємодії 1. Параметри ринкової взаємодії За умовою маємо такі вихідні дані: а = 5; А = 1,5 в = 0,2; В = 6 с = 14; С = 0,5 d = 0,6; D = 4 2. Сегментація ринку за групами споживачів 1. Побудова матриць суміщення сегментів ринку (здійснюємо довільним підбором цифр за дотримання балансу «шахматки»). Таблиця 1. Суміщення сегментів а) і в) a)сегментація за територіальною ознакою в)Сегментація за рівнем доходів, тис.$ Разом до 1 до 5 до 10 до 100 понад 100 Печерськ Оболонь Поділ Дарниця Разом Таблиця 2. Повне суміщення сегментів а), в), і с) ІІІ. Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову