0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання PR-технологій у соціальних мережах (ID:256107)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 83
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR В СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА……………………………………………………………………………..5 1.1. Система соціальних мереж: історія виникнення та розвитку, загальні принципи роботи………………………………………………………..5 1.2. Структура та принципи функціонування сучасних соціальних медіа.……………………………………………………………………………..14 1.3. Сучасний PR-інструментарій соціальних медіа……………………17 РОЗДІЛ ІІ. ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ.……………………………..31 2.1. «Facebook» як майданчик для використання PR-технологій……...31 2.2. PR-інструментарій мережі «ВКонтакте».…………………………..40 2.3. Особливості використання PR-технологій в мережі «Одноклассники».……………………………………………………………….49 РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (на прикладі ТОВ «НЕБЕСНА КРИНИЦЯ»)…………………………………………………………………….59 ВИСНОВКИ.………………………….…………………………….……73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………...76
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову