0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування корпоративного iмiджу пiдприємства» За матерiалами ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл. (ID:256517)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 75
Рік виконання: 2018
Вартість: Договірна
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу підприємства 1.1. Сутність іміджу: поняття, види та основні складові 1.2. Алгоритм формування корпоративного іміджу підприємства 1.3. Оцінка впливу корпоративного іміджу на діяльність підприємства Розділ 2. Дослідження корпоративного іміджу підприємства ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл 2.1. Маркетингове середовище ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл. 2.2. Оцінка поточного іміджу ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл. 2.3. Вивчення реалізації алгоритму формування іміджу ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл.. Розділ 3. Вдосконалення корпоративного іміджу ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл. 3.1. Розробка напрямів вдосконалення корпоративного іміджу ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин., Закарпатська обл. 3.2. Формування рекомендацій підтримання поточного іміджу ТДВ «Перечинський ЛХК»,м. Перечин, Закарпатська обл. 3.3. Аналіз ефективності запропонованих заходів ТДВ «Перечинський ЛХК», м. Перечин, Закарпатська обл. Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову