0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фірмовий стиль в системі маркетингових комунікацій (ID:256707)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 98
Рік виконання: 2017
Вартість: Договірна
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ 1. Теоретичні основи формування фірмового стилю івент-агентства 1.1. Сутність, цілі формування фірмового стилю та його місце в системі маркетингових комунікацій 1.2. Процес формування фірмового стилю 1.3. Особливості створення фірмового стилю та його впровадження івент-агентствами Розділ 2. Аналіз фірмового стилю і брендингу на прикладі ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ 2.1. Аналіз маркетингового середовища підприємства ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ 2.2. Характеристика системи маркетингових комунікацій ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ 2.3. Дослідження фірмового стилю ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ Розділ 3. Вдосконалення шляхів формування фірмового стилю ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ 3.1. Вдосконалення процесу формування фірмового стилю як елементу бренд-орієнтиру в інтегрованих маркетингових комунікаціях 3.2. Шляхи вдосконалення форм фірмового стилю ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ 3.3. Розробка фірмового стилю ФОП Солодченко Ю.В., м. Київ Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову