0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз системи планування маркетинг (ID:25748)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 44
Рік виконання: 2011
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Програма маркетингу як інструмент ринкової діяльності 1.2 Ситуаційний аналіз і маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу 1.3 Стратегічне і тактичне планування маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Загальна характеристика техніко-економічних показників діяльності приватного підприємства «Матекс» 2.2 Аналіз мікросередовища та макросередовища ПП «Матекс» та SWOT-аналіз діяльності РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: