Зміст
1. Загальне знайомство з
ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат”
1.1. Місце знаходження підприємства
1.2. Історія розвитку підприємства
1.3. Територія підприємства
1.4. Номенклатура і асортимент продукції
2. Технологічна характеристика підприємства
2.1. Тип виробництва
2.2. Короткий опис технологічних процесів хлібопекарського виробництва
3. Апарат управління
3.1. Відносини між всіма елементами, які піддержують дякуючи лінейним і функціональним зв’язкам
3.2. Найважливіші служби керування
4. Майно і власність ОАО «Ватутинский хлебокомбинат»
4.1. Загальна оцінка стану основних фондів
4.2. Форма власності на майно
5. Взаємовідносини ВАТ «Ватутінський хлібокомбінат» з зовнішніми контрагентами
5.1. Сутність зовнішнього середовища і необхідність її вивчення
5.2. Споживачі готової продукції
5.3. Постачальники сировини
5.4. Фінансово-кредитні заклади
6. Система планів підприємства і оцінка його діяльності
7. Затрати і фінанси підприємства
7.1. Аналіз затрат на виробництво
7.2. Аналіз затрат на гривню товарної продукції і вплив факторів на зміну їх рівня
7.3. Аналіз балансового прибутку і її використання
7.4. Аналіз рентабельності продукції і виробництва
7.5. Види цін на підприємстві
Податки й обов'язкові платежі
8.1. Сутність оподатковування. Види податків і зборів в Україні
8.2. Податок на додану вартість
8.3. Заповнення податкової декларації по податку на додану вартість за грудень 1999 року
8.3.1. Організація податкового і бухгалтерського обліку ПДВ
8.3.2. Порядок заповнення податкової декларації по ПДВ
8.4. Податок і прибуток
8.6 Інші податки
8.6.1. Податок із власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів
8.6.2. Плата за землю
8.7. Місцеві податки і збори
9. Економічна оцінка діяльності ВАТ”Ватутінський хлібокомбінат”
9.1. Основне направлення, задачі і значення оцінки діяльності підприємства. Джерела інформації
9.3. Аналіз фінансових показників і коефіцієнтів
9.3.1. Оцінка ринкової стійкості
9.3.2. Оцінка ліквідності активів балансу і платоспроможності підприємства
Висновок
Л і т е р а т у р а
Аналізуючи дипломну роботу можна зробити слідуючи
висновки: що на підприємству ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат”, є всі необхідні відділи та виробничі цехи, для виробництва якісної продукції.
Але разом з тим, що виробництво має великий ринок збуту, на хлібокомбінаті відсутній відділ маркетингу. А це в свою чергу може призвести до погіршення продукції, зниження асортименту та якості, тому що відділ маркетингу міг би працювати не тільки над збутом, постачання асортиментом та якістю продукції, а і над рекламою цієї продукції, розміщенням регіону торгівлі, над покращенням технологічного процесу, а також над збільшенням асортименту, збільшенням виробництва та в багатьох інших напрямках.
І тому адміністрації підприємства потрібно найближчим часом вивчити це питання і організувати на підприємстві відділ маркетингу. До роботи якого залучити відповідних фахівців.